محل لوگو

كارافريني 30 ص


كارافريني 30 ص

نام فایل : كارافريني 30 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 35

حجم : 179 کیلوبایت


مقدمه مقدمه
روند تغيير و تحولات در جامعه امروزي آنچنان سريع و شتابان شده است كه پيشبيني آينده مقدور نيست .
حركت كشورها به سوي يكپارچگي در زمينه هاي اقتصادي و فرهنگي و پديده جهاني شدن ، بر اقتصاد و الگوهاي كسب و كار در سرتاسر دنيا تآثير گذاشته است ..
در سايه اين تغيير و تحولات ، روند استخدام و معيارهاي آن نيز در كشورها در حال تغيير است ؛ به طوريكه افراد مثل گذشته به دنبال استخدام مدام العمر و دائمي در يك شغل نيستند .
همچنين در شركت ها و سازمان ها نيز ديگر چنين فرصت هايي وجود ندارد .
ماهيت تغيير و تحولات در دنياي مشاغل و حرفه ها طوري است كه نياز مستمر به كسب دانش و مهارت جديد در هر شغلي ضروري به نظر مي رسد . از طرف ديگر ، جهاني شدن و انتشار سريع دانش و اطلاعات در عرصه اقتصاد موجب رقابت بيشتر بين شركت ها شده است . بهمين دليل ، دولت ها به اين نتيجه رسيده اند كه براي كسب موفقييت اقتصادي در عرصه ء ملي و بين المللي در عرضهء خدمات و توليد محصولات در سازمان ها و شركت ها نياز مبرم به توسعه كارآفريني است كه بعنوان عامل اصلي تغيير و محرك اصلي توسعه ، يعني لوكوموتيوران توسعه ، حركت ها يي را آغاز كند كه منجر به خلاقيت و نوآوري مستمر شود .
اين نوآوري ها بوجود نخواهد آمد ، مگر آنكه نهادهاي مختلف ، زمينه و بستر آن را فراهم آورند .
كارآفريني فرايندي است كه با نگاه فرصت گرايانه ء كارافرين آغاز مي شود و نتيجه آن عرضهء خدمات و محصولات جديد و ايجاد اشتغال و رفاه در سطح جامعه و در واقع ، ايجاد يك چيز ارزشمند از هيچ چيز است.
براي افزايش ميزان كارافريني در افراد جامعه مي توان آگاهي ها و توانائي هاي آنان را در اين زمينه بالا برد.
به اين ترتيب ، راه اندازي كسب و كارهاي تازه نيز رونق خواهد گرفت . يكي از عوامل مؤثر بر توسعه كارآفريني ، توجه خاص به تقويت نظام آموزشي است .
امروزه تقريباً در تمام پايه هاي تحصيلي همهء كشور هاي توسعه يافته و در حال توسعه ، آموزش و ترويج كارآفريني جاي ويژه اي دارد .


فصل اول
(شناخت افراد موفق ، مفهوم موفقيت ، هدفگذاري به سوي موفقيت )
شناخت افراد موفق؛ افراد بشر را كه در مسابقه زندگي شركت دارند مي توان به سه گروه تقسيم كرد :
1)     گروه اول :كه در اكثريت اند ، تماشاچيان اين مسابقه را تشكيل مي دهند . آنان فقط نظاره كنندگان حوادث اند و از بيم ضربه هاي احتمالي ، خود را كنار مي كشند و فقط به كف زدن براي بازيكنان اكتفا مي كنند .
2)     گروه دوم : كه اينان نيز قشر وسيعي از افراد را تشكيل ميدهند بازندگان اين مسابقه اند . البته منظور از بازندگان تنها ميليونها انسان فقير و بينوا نيستند ، بلكه آنان هم كه از رفاه اجتماعي نسبي برخوردارند ، از بازندگان محسوب مي شوند زيرا اين گروه فقط به گذراندن روزمرهء زندگي ، يعني پوشيدن لباس خوب ، برخورداري از تفريح مناسب ، خانه و درآمد متوسط قانع اند .
3)     گروه سوم : اين گروه را برندگان و افراد موفق تشكيل مي دهند . تعداد اين افراد در زندگي كم است و آنچه را كه اراده كنند ، به دست مي آورند . آنها براي خود اهداف مهمي را تعيين مي كنند و به آنها نيز مي رسند و در نتيجه ء رسيدن به اين اهداف ، به خود و ديگران بهره مي رسانند .
حال تصميم با شماست مي خواهيد جزء كدام گروه باشيد ؟
...


مبلغ قابل پرداخت 31,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 150

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما