محل لوگو

روش طراحي اصلاح شده براي آسفالت مخلوط گرم روش اندونزيايي اصلاح شده براي طراحي آسفالت 16 ص


روش طراحي اصلاح شده براي آسفالت مخلوط گرم روش اندونزيايي اصلاح شده براي طراحي آسفالت 16 ص

نام فایل : روش طراحي اصلاح شده براي آسفالت مخلوط گرم روش اندونزيايي اصلاح شده براي طراحي آسفالت 16 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 11

حجم : 245 کیلوبایت


روش طراحي اصلاح شده براي آسفالت مخلوط گرم
روش اندونزيايي اصلاح شده براي طراحي آسفالت
چكيده
در گذشته مسيرهاي پوشيده با بتن آسفالتي در جاده‌هاي اندونزي به طور كلي از شكستگي پيش از موقع توسط شكاف و ترك خوردگي آسيب ديده است. در مقابل، سطوح آسفالت جاده ساخته شده با مشخصات فعلي به طور معمول توسط تغيير شكل پلاستيك پيش از موعد دچار شكستگي و نقص مي‌شوند. فشرده‌سازي مخلوط با تركيب تحت ترافيك سنگين، جاهاي خالي (خلاء) را در تركيب تا نقطه‌اي كاهش مي‌دهد كه ملات قير و سنگدانه خيلي ريز، فشارهاي ترافيك تحميل شده بيشتر را حمل مي‌كند.
اطلاعات براي تاييد اينكه اين بايد مورد انتظار باشد. اگر
VIM
زير 3 درصد افت كند، نشان داده شده‌اند. يك روش تركيب شرح داده شده كه طراحي مارشال را با فشردگي براي امتناع تكميل مي‌كند. معيار طراحي تركيب از فساد پلاستيك براي مطلوب‌سازي دوام تركيب را نشان مي‌دهد.
مقدمه
در اندونزي روش قديمي اصلاح يك مسير زمين ساخت نوع تلفورد است. زماني كه ميزان‌هاي ترافيك به قدر كافي براي تاييد اصلاح بيشتر بالا بود، تلفورد معمولاً با استفاده از نفوذ زيرسازي جاده (ماكادام يا آسفالت) پوشانده شده بود. به هر حال كيفيت جاده ضعيف كه به طور شديد سرعت وسيله نقليه را محدود كرده، ضعيف بود و جاده‌ها نياز به تعمير مكرر داشتند. در سال 1970 و اوايل 1980، بخش بزرگي از جاده‌هاي شلوغ
Java
با بتن آسفالت پوشانده نشده بود. كيفيت جاده در حدود وسيعي اصلاح نشده بود، اما
AC
اغلب به طور پيش از موعد توسط شكاف يا روش ريش شدن دچار نقص و شكست مي‌شد. اين واضح بود كه انعطاف‌پذيري و دوام تركيب‌ها به ويژگي‌هاي اصلاح شده و جديد نياز داشت كه در اوايل سال 1980 توسعه يافته بود.
ورقه غلطك خورده داغ (
Hot Rolled Sheet (HRS)
) يك نوع آسفالت غلطك خورده در بريتانيا و جنوب آفريقا بكار رفته كه معرفي نشده بود. متاسفانه نيازمند به اين نوع تركيب براي داشتن يك درجه‌بندي فاصله به قدر كافي تاكيد نشده بود. از اين رو، اكثر آسفالت توليد شده با اين ويژگي واقعاً
AC
خوب با يك محتواي قير بالا بود. يك ويژگي جديد براي تركيبات
AC
همچنين معرفي شده بود. اين شامل نياز به يك محتواي حداقل محكم كننده عالي براي اصلاح و تركيب بود.
به طور متوالي اختلافات ديگري براي ويژگي‌ها وجود دارد، اما نياز به محتواي بالا باقي مانده است، در حالي كه ترك خوردگي پيش از موعد (زودهنگام) در حد زيادي حذف نشده، يك نوع متفاوت شكستگي زود هنگام از طريق تغيير شكل پلاستيك حالا به طور سنگيت در جاده‌هاي شلوغ و پر رفت و آمد شايع است. اين شكل شكستگي رد چرخ بزرگ سبب شده توسط جريان مواد سطحي به طرف حاشيه مسيرهاي چرخ ايجاد مي‌شود.
اين به طور واقعي جدي‌تر از شكستگي است، زيرا آسفالت بدفرم شده مي‌توان توسعه اوليه‌تر زبري بالا و خط تصادفات افزايش يافته را حاصل آورد. همچنين اين به طور مكرر حالتي است كه لايه تغيير شكل يافته بايد حذف شود. قبل از اينكه يك سطح جديد قرار گيرد. متاسفانه هيچ يك از اين طرح‌هاي اوليه، مشكل اساسي را ارائه نداده است كه به منظور حمل محتويات بالاي قيري باشد. مخلوط بايد خلاءهاي كافي را در سنگدانه‌هاي معدني (
VMA
) بعد از خريد و فروش غيرقانوني براي تطبيق قير و اجازه حفظ خلاءهاي كافي در مخلوط براي مطمئن شدن از اين است كه مخلوط از طريق تغيير شكل پلاستيكي شكست نخورد، داشته باشد. بدون شك مساله توسط يك شدت در حال افزايش بار ترافيك شديدتر شده است.
پيشرفت به طرف يك روش موثر طراحي آسفالت
...


مبلغ قابل پرداخت 24,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 89

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما