محل لوگو

درمورد-کامپیوتر-43ص


درمورد-کامپیوتر-43ص

نام فایل : درمورد-کامپیوتر-43ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 42

حجم : 107 کیلوبایت


از همه جا و همه چيز
( کامپیوتر )
بلاگ چيست ؟
بلاگرها در شكارگاه (اينترنت) مي گردند و به گرد آوري مي پردازند. براي ما مطالب را طي فعاليت خود در صفحات اينتر نت و… نمونه برداري كرده و گاه آنها را نقادي ميكنند . ما در كنار درياي اينترنت‌ايم و آنها بر آن مي‌بارانند . بلاگرها مردان آماده (رزم) انقلاب ديجيتالي هستند . كلمه « بلاگ » مختصر شده « وبلاگ » است . چند سال پيش يكي از كساني كه بسيار در وب مي گشت شروع به ارايه گزارش روزانه كرد. وي موجزي از اطلاعات نادر و جالب را كه در طي سير در صفحات وب به آنها برخورد كرده بود را ارائه مي كرد . پيشرفت در ابزار طراحي «وب» ، براي تازه آشنايان با اينترنت ساختن صفحات شخصي در وب را بسيار آسان كرد . تا آنجا كه بتوانند آن را بسادگي هر موقع كه خواستند روز آمد كنند – حتي هر 5 دقيقه يكبار- بطوريكه آن دوست – در كنفرانس- انجام مي داد . بدين سان « بلاگها» داراي پويايي بيشتري نسبت به ساير استاندارد هاي وب سازي هستند . خيلي دائمي تر از پست كردن به صفحات بحث در اينترنت . آنها شخصي تر و خصوصي تر از روزنامه نگاري سنتي و عمومي تر از دفتر چه خاطرات هستند .
آيا تا كنون وبلاگ خوانده ايد؟ شايد شما يكي از افرادي باشيد كه وبلاگ داريد . يا ممكن است شما هنوز ندانيد كه آن چيست .
وبلاگ سايتي اينترتني است كه توسط مردم معمولي مثل من و شما راه اندازي مي شود . آنها ، داستان ، شعر ، قطعه هاي ادبي ، عكس و يا مطالبي شبيه ساير وب سايت ها را به وبلاگ خودشان پست مي‌كنند.
- سريع
update
مي شود .
آما نه شبيه روش
home page
. آنها دائماً عوض مي شوند . خيلي از وب لاگ ها يا «بلاگ ها» حد اقل هر روز روز آمد مي شوند و در بعضي موارد بارها در يك روز . بعضي از صاحبان وبلاگ مخصوصاً آنها كه براي مدتي بدين كار پرداخته اند-در صورتي كه از وبلاگ خود شهرتي به دست نياورند ، انگشت نما مي شوند. آنها ممكن است به همان اندازه در ميان همكاران خود به چهره اي قديمي باشند اما در اينترنت مشهورند.
غير از روزآمد كردن روزانه سايت ها ، نكته مهم ديگر ان است كه هر كس مي تواند يكي از آن را داشته باشد . ساختن يك وبلاگ نياز به تجربه زيادي از اينترنت ندارد و به هيچ وجه نيازي به پول نيست.
شروع ساختن وبلاگ در
blogget.com
، سايتي كه پيشرفت وبلاگ ها از آنجا شروع شد – كمي بيش از دو دقيقه وقت مي گيرد
a
سادگي مراحل ساختن وب ، موجب افزايش سريع سازندگان وبلاگ شده است . سايت بسيار مورد توجه واقع شده است چرا كه اين ايده اكنون در جريان قرار دارد . بي بي سي نيوز آن لاين يك وبلاگ دارد كه خبرنگاران سياسي در مواقع اضطراري و سر بزنگاه اخبار را در آن به طور منظم آپ ديت مي كنند . گاردين يك وب لاگ جالب دارد كه اخبار بين المللي را در آن هم آهنگ مي كند .
وبلاگ شهرت و اعتبار خود را از حكايات و اطلاعاتي كه در خود دارد بدست مي آورد . درست مثل يك كتابخانه شخصي كه انسان مي تواند هر چيز جالبي را در آن ذخيره كند تا در روز هاي بعد به آن مراجعه كند . صاحبان وبلاگ همواره قدرت خلاقه و تجربه را در خود افزايش مي دهند .صاحب وبلاگ البته دوست دارد كه وبلاگ هاي ديگر را هم بخواند . آنها غالبا خطوط پيوسته اي ا ز يك وبلاگ به وبلاگ بعدي درست مي كنند . آنها فرا گرفته اند تا دوستاني بيابند . آنها گاه حتي با هم نرد عشق مي بازند ، عصباني مي شوند ، بله گاهي هم از هم مي رنجند . وقتي كه هفته گذشته صاحب بهترين وبلاگ جايزه را برد شور و تهيجي در ميان وب لاگ نويسان به وجود آمد .
Tom Coates
، مرد پشت كيسه پلاستيكي ، ارگ ، جايزه بهترين وب لاگر اروپايي را برد .اجازه بدهيد جهان بداند در دفترخاطرات شما چيست ؟ او مي گويد: «من اكنون بسيار خوشحالم كه از خيلي وقت پيش تا حالا وب لاگ دارم و به همين دليل در جامعه بخوبي شناخته شده ام.» «خوب يا بد ، به نظر مي رسد كه مشتركان بسياري براي وب لاگ پيدا شده است . مردم داخل سايتي كه واقعاً براي آنها بهره اي نداشته باشد نمي آيند و به آن راي نمي دهند . بنا براين من بايد كار درستي انجام دهم » مقرر كردن جايزه ، « راهي با مزه براي ديدن سايت ها توسط افرادي است كه در صورت ديگر هرگزدر باره آنها چيزي نمي دانستند . اين همچنين تبليغي براي نوعي رسانه ي موثر است . مستقيم ، شخصي ، آنلاين و منتشر شده »
خانم
Meg Pikard
ديگر وب لاگ نويس انگليسي كه او هم برنده شده است ، سعي كرد تا جاذبه هاي وب لاگ نويسي را شرح دهد. «من الآن در باره وب خيلي بيشتر از چند سال پيش مي دانم كه تازه شروع به ساخت وب لاگ كردم . داشتن وب لاگي كه هر روز بايد آن را آپ ديت كرد راهي جالب براي شناختن سايتهاي جديد، تكنولوژي، خاطرات و نظرات است .من نمي خواهم يك شخصيت وبي داشته باشم ، سايت من تنها جاي پرسه زدن من است مثل زماني كه من با رفقايم به كلوپ ميروم اما در فرم ديجيتالي آن. من سايتم را براي خوشامد و كنجكاوي خودم حفظ ميكنم .آنجا فضاي فكر كردن است.» و
Dan Hon
...


مبلغ قابل پرداخت 25,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 112

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما