محل لوگو

انتخاب بهترین خودرو ایران - 84 ص


انتخاب بهترین خودرو ایران -  84 ص

نام فایل : انتخاب بهترین خودرو ایران - 84 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 113

حجم : 2524 کیلوبایت


مقدمه:
انسان از بدو پيدايش خود پيوسته در حال مسافرت و جابجايي از يك مكان به مكاني ديگر بوده است بدين منظور ازچهارپاياني همچون اسب و شتر و غيره استفاده مي‌كردكه متأسفانه مستلزم صرف وقت و هزينه هاي فراوان بود و خطرات فراواني را به همراه داشت . لذا باتوجه به اهميت اين سه موضوع يعني :
-1
نياز به جابجايي،
2- ارزش زمان،
3- آسايش و راحتي،
به طراحي وسيله‌اي پرداخت كه بعدها خودرو نام گرفت و تأثير شگرفي در صنعت جهان گذاشت، بطوريكه در حال حاضر شاهد تنوع بسيار زياد اين صنعت هستيم .
با توجه به كاربرد بسيار بالاي خودرو در كشور و استفاده از آن بعنوان يك ابزار ضروري، و با در نظر گرفتن شرايط مختلف اقتصادي

اجتماعي

منابع معدني

منابع نفت و گاز ومنابع انساني موجود در كشور بايستي درصدد طراحي و ساخت، يا انتخاب يك خودروي بهينه از ميان خودروهاي موجود در كشور باشيم تا بتواند در شرايط مختلف آب وهوايي كشور ما كارآمد باشد و با توجه به وضعيت اقتصادي جامعه قيمت آن در حدي باشد كه اكثريت طبقات مختلف جامعه قادر به خريد آن باشند .
این تحقیق بر روی ماشینهای ایرانی موجود در کشور ایران انجام شده است و منابع به کار گرفته شده سری مجله ماشین و ایران خودرو و سایتهای مربوطه انجام شده است .
که این انتخاب بر اساس تئوری درس روشهای طراحی مهندسی میباشد . وبر اساس همان نیز ارنج گردیده است .و تا حد ممکن سعی شده است تا از ماشینهایی استفاده شود که در ایران مرسوم می باشند و اکثرا از ماشینهای ساخت ایران که خرید و انتخاب آن راحتتر است استفاده شده است .
1- تشخيص نياز
با توجه به كاربرد بسيار بالاي خودرو در كشور و استفاده از آن بعنوان يك ابزار ضروري، و با در نظر گرفتن شرايط مختلف اقتصادي

اجتماعي
...


مبلغ قابل پرداخت 31,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 73

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما