محل لوگو

ارزيابي كار و زمان (زمان سنجي محصول) (شركت ريخته‌گري دقيق پولادير و پارس كاراماشين) 25 ص


ارزيابي كار و زمان (زمان سنجي محصول) (شركت ريخته‌گري دقيق پولادير و پارس كاراماشين) 25 ص

نام فایل : ارزيابي كار و زمان (زمان سنجي محصول) (شركت ريخته‌گري دقيق پولادير و پارس كاراماشين) 25 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 31

حجم : 154 کیلوبایت


موضوع پروژه: ارزيابي كار و زمان (زمان سنجي محصول)
محل انجام پروژه: شركت ريخته‌گري دقيق پولادير و پارس كاراماشين
زير نظر استاد ارجمند:
جناب آقاي مهندس نصرتي
تهيه و تدوين :
مهدي آلاداغلو- مجيد افتخاري- رضا موسوي
نيمسال اول سال تحصيلي 86- 85
بسم‌الله الرحمن‌الرحيم
مقدمه:
در دنياي امروز، تمام سازمانها فقط يك هدف دارند، كه البته منظور از اين هدف اغلب تفكرات سازماني است به تعالي سازمان و حفظ بقاي سازمان مي‌انجامد و در دنياي رقابتي امروز، فقط سازمانهايي قدرت فعاليت و ادامه حيات را دارند كه بتوانند در هر لحظه به نيازهاي مشتريان خود به موقع و با بهترين كيفيت ممكن و قيمت مناسب، پاسخ بدهند. در سازمانهاي توليدي، امروزه بحث تنوع محصولات و جايگزيني محصولات جديد به جاي محصولات قديمي محسوس تر از سازمانهاي ديگر است و استفاده از تكنولوژيهاي مدرن از اهميت بيشتري برخوردار است. پيچيدگي و بي ثباتي و نااطميناني در جهان پوياي امروز بقدري است كه مدلهاي سنتي گذشته به سرعت مي‌تواند منسوخ شود. مشتريان امروزي به علامت تجاري كالايي كه مصرف مي‌كنند به مانند گذشته وفادار نيستند بلكه به دنبال خريد و مصرف كالاهايي هستند كه با ارزش بوده و حتي اگر مجبور شوند هزينه بيشتري مي پردازند و از آنجائيكه خريداران حق انتخاب در خريدكالا و خدمت را دارند رقابت را در ميان شركت‌ها افزايش داده است وبا توجه به مطالب ذكر شده در بالا، يكي از راههاي افزايش سود‌آوري و بهره‌وري سازمان و در نهايت كنار زدن رقبا، استفاده از عامل مهم تحقيق و توسعه مي‌باشد و در بين منابع در دسترس دو عامل نيروي انساني، دانش و تجربه آن در تركيب و تلفيق با عوامل موثر ديگر سازمان به هدف نهايي سازمان مي‌انجامد. علم مطالعه كار كه به علت نياز به رقابت و افزايش بهره‌وري و توجه به زمان نسبت به جوامع سنتي در اوايل قرن بيستم در جوامع صنتعي شكل و توسعه يافت. كه در صورت موردتوجه قرار دادن آن مي‌تواند در كليه سازمانهاي توليدي اعم از كارخانه‌ها و يا سازمانهاي خدماتي ميزان كارايي و بهر‌ه‌وري را بالا برد./.
الف: معرفي شركت، هدف و روش توليد
شركت ريخته‌گري دقيق پولادير در سال 1362 تاسيس و از سال 1365 تاكنون بيش از 1400 نوع قطعات مختلف را به روش ريخته‌گري دقيق
inves ment casting
و فوم- كست
Lost-Foam
توليد نموده است. كارخانه اين شركت در زميني به مساحت 15000 مترمربع 8000 مترمربع سوله در شهر صنعتي هشتگرد حدود 70 كيلومتري تهران احداث گرديده است. ريخته‌گري دقيق تكنولوژي بسيار پيشرفته اي مي‌باشد كه توسط آن ريخته‌گري انواع قطعات پيچيده از آلياژهاي فولادي و فلزات غير‌آهني با استفاده از مدل‌هاي مومي و قالب هاي سراميكي ممكن مي‌گردد. هدف اين شركت توليد انواع قطعات براي اولين بار در ايران با كيفيت همطراز با كشورهاي پيشرفته جهت مصرف در داخل و نيز صادرات اين قطعات مي‌باشد.
ب: مزاياي توليد به روش ريخته‌گري دقيق و فوم- كست
بااستفاده از اين روش‌ها توليد قطعات مختلف با كيفيت سطحي ودقت ابعادي بسيار بالا امكان پذي مي‌گردد. بطوريكه هزينه ماشينكاري را به حداقل رسانيده و در برخي موارد حذف مي‌نمايد. با استفاده از اين روش امكان دستيابي به قطعات پيچيده از آلياژهاي مختلف ميسر مي‌گردد.
پ: انواع قطعات و ظرفيت توليد:
در حال حاضر توليد انواع قطعات به وز‌ن‌هاي 5 گرم الي 60 كيلوگرم از فلزات غيرآهني و آلياژهاي مختلف فولاد مانند فولادهاي ساده كربني، ضد سايش، ضدزنگ و نسوزممكن مي‌باشد. ظرفيت توليد كارخانه 600 تن قطعات ريخته‌گري دقيق و فوم- كست در دو شيفت كاري به ارزش حدود 6 ميليارد تومان در سال مي‌باشد.
...


مبلغ قابل پرداخت 31,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 79

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما