محل لوگو

توقعات همسران جوان 7 ص


توقعات همسران جوان 7 ص

نام فایل : توقعات همسران جوان 7 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 10

حجم : 38 کیلوبایت


توقعات همسران

جوان
 علل توقعات  
 
اينکه چرا برخي

از همسران به دنبال توقعاتي هستندودر صورت بر آورده نشدن آن به درگيري واختلاف مي پردازند پاسخ هاي متعددي دارد که برخي از آنها بدين قرارند:
 
 تحريک ها ودو بهم زني ها  
 
ما درمواردي شاهد تحريک ها ودو بهم زني ها از سوي افرادي هستيم که با سخنان گزاف سعي مي کنند زني را نسبت به شوهرش متوقع ويا در شوهر حالت تنوع وفزون خواهي پديدآورند؛ مثلاً به او مي گويند حيف از وجود تو نيست که باچنين همسري زندگي مي کني توچه چيزازديگران کمترداري همه مايل به زندگي با توهستند تونيازبه همسري داري که قدر تو را بداند و...
 
بااين حرف هااورا نسبت به همسرخود بدبين کرده وسطح توقعش را بالا مي برند وبا عدم برآوردن توقعات، کشمکش ودرگيري صورت مي گيرد.
 
 وعده هاي قبل از ازدواج
 
گاهي زنان وشوهران جوان را مي بينيم که با هم در حال نزاع هستند. اينکه علت آن چيست بايد گفت علت آشکاري دراين رابطه وجود ندارد، گاهي اوقات وعده هاي قبلي آنان دروغ ازآب درآمده،بنابراين باعث بهانه گيري از يکديگر مي شود.
 
بايد ياد آور شد وعده هاي پوچ ودروغين همه آنچه را که محکم به نظر مي رسد پاره مي کند ومعلوم نيست که بتوانند راحت در کنار هم زندگي کنند.
 
اينکه انساني بکوشد با لباس عاريتي مردم ،خود را زيبا جلوه دهد وبا وعده هاي دروغين ديگران را به خود متمايل کند بايد آگاه بود که اين امر پايدارنيست.
 
 عدم آشنايي با مشکلات هم
 
...


مبلغ قابل پرداخت 25,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 79

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما