محل لوگو

تأثير مداخلات خانواده درماني راهبردي بر اختلافات زناشويي 65 ص


تأثير مداخلات خانواده درماني راهبردي بر اختلافات زناشويي 65 ص

نام فایل : تأثير مداخلات خانواده درماني راهبردي بر اختلافات زناشويي 65 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 70

حجم : 422 کیلوبایت


دانشگاه تربيت معلم تهران
واحد حصارك
پايان نامه جهت اخذ درجه كارشناسي
در رشته مشاوره
موضوع:
تأثير مداخلات خانواده درماني راهبردي
بر اختلافات زناشويي
استاد راهنما:
جناب آقاي دكتر رحال زاده
تهيه و تنظيم:
ليلا رستگار
سال تحصيلي:
زمستان 87
تقدير و سپاس :
با تشكر و قدرداني از استاد ارجمند به جناب آقاي دكتر رحال زاده كه با بصيرت علمي و آگاهي و دقت نظر خاصشان مرا در به ثمر رساندن اين رساله راهنمايي فرمودند.
تمام استاتيد بزرگوار كه در طول دوران تحصيل افتخار شاگرديشان را داشته‌ام بقاي توفيقات ايشان را از خداوند متعالي آرزومندم.
اگر اين رساله ارزشي داشت، آن را تقديم مي داشتم به :
مادر فداكارم كه برايم هم پدر بود و هم مادر.
و همسفر جاودانة زندگيم، همسر عزيز و مهربانم كه با روحي پاك، گذشت بي‌منتها و وجود دريايي‌اش نور اميد براي لحظه به لحظة زندگي من است.
پيشگفتار:
به نام آن خداي، كه نام او راحت روح است و پيغام او مفتاح فتوح است و سلام او در وقت صباح مومنان را صبوح است و ذكر او مرهم دل مجروح است.
الهي، در دلهاي ما جز تخم محبت خود مكار و برتن و جانهاي ما جز الطاف و مرهمت خود منگار و بر كشته هاي ما جز باران رحمت خود مبار.

خانواده اين ركن مهم اجتماع، نهادي كه در طول زمان دچار تغيير و تحولات كمي و كيفي گرديده و به تبع همين تغييرات مسايل و پديده هاي جديد اجتماعي نيز حاصل شده است. در مورد خانوادة ايراني انتقاد بر اين است كه اين نهاد در حال پي نمودن دوران گذار مي‌باشد و در معرض تغييرات ساختاري قرار گرفته كه همين امر روابط موجود در ميان اعضاي خانواده را دچار دگرگوني نموده است. به تبع اين دگرگوني هنوز هنجارها به مثابه قواعد رفتاري كه مورد پذيرش همگاني باشند، به صحنه اجتماعي نيامده‌اند و به همين علت رفتار در محيط خانوادگي پراكنده است.
تحولات اجتماعي و اقتصادي چند دهة گذشته، تأثيراتي بر نهاد خانواده به جاي گذاشته است و ( اين امر از بررسي آمار طلاق استنباط مي‌گردد). تكته‌اي كه از مقايسة ميزان طلاق نسبت به ازدواج در استانهاي كشور بدست مي‌آيد اين است كه در مناطقي كه يكپارچگي فرهنگي و احترام به ارزشها و سنتهاي خانوادگي بيشتر رعايت مي‌شود، سازگاري و تفاهم در نظام خانواده بيشتر مي‌باشد اين امر آسيب‌پذيري كمتري را متوجه نظام و مكان خانواده خواهد كرد.
...


مبلغ قابل پرداخت 25,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 160

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما