محل لوگو

كمانش جانبي تيرهاي مركب 14 ص


كمانش جانبي تيرهاي مركب 14 ص

نام فایل : كمانش جانبي تيرهاي مركب 14 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 12

حجم : 836 کیلوبایت


كمانش جانبي تيرهاي مركب
دانشکده فنی و مهندسی آزاد اسلامی واحد مشهد- استاد راهنما: جناب آقای دکتر نصیرایی دانشجو: شهریار دستجردی
چكيده
موضوع سمينار در ارتباط با مساله كمانش جانبي تيرهای ساخته شده از مواد مركب مي باشد. در ابتدا توضيح مختصري در رابطه با پايداري سازه ها بيان مي شود. سپس كمانش ستونها زیر اثر بار محوري مورد بررسي قرار مي گيرد. پس از آن مفهوم و روابط كمانش جانبي تيرها با مصالح معمولي بيان مي گردد. معرفي مواد مركب بصورت مختصر و روند گسترش روزافزون آنها در صنعت و برتری آنها در كاربردهاي گوناگون موضوع ديگري است كه در مورد آن توضيحاتي داده شده است. روابطي را كه در رابطه با كمانش جانبي تيرها با مصالح معمولي مورد بررسي قرار گرفتند براي مواد موكب بررسي خواهد شد و كساني كه در اين رابطه پژوهشهایی داشته اند و مختصري از

شرح مقالات آنها بيان خواهد شد. با توجه به اينكه استفاده از مواد مركب در صنايع، در حال افزايش است و بحث پايداري درسازه ها بسيار مهم مي باشد، امكان كار پژوهشی در اين زمینه فراهم است. اميد است كه بتوانيم در آينده مقاله اي در اين مورد ارائه دهيم.
2

1- پیش گفتار
2

پايداري در سازه ها بحث بسيار مهمي است كه بايد هنگام طراحي سازه ها به آن توجه كرد. چه بسا ممكن است سازه اي طراحي گردد كه از لحاظ مقاومت هيچ مشكلي نداشته باشد اما پايدار نباشد و با بار مورد نظر فرو بريزد. پديده كمانش جانبي در تيرهاي با مقطع نازك مورد توجه است. در ابتدا بايد بار بحراني كمانش جانبي را بدست آورد سپس طراحي سازه بايد به نحوي باشد كه توانايي تحمل بار بحراني را داشته باشد. راه حلهاي گوناگوني براي مهار كمانش جانبي وجود دارد. تغيير دادن شرايط تكيه گاهي و تقويت مصالح راهكارهايي است كه مهندس طراح مي تواند از آنها استفاده كند. تئوري كمانش جانبي تيرها با مصالح معمولي بوسيله
Timoshenko

]
1
[
بررسي شده است ، كه در اين مقاله به آن پرداخته خواهد شد. با پیشرفت علم و فن مصالح صنعتی نیز تحول چشمگیری پیدا کرده اند بطوریکه در جهان توسعه یافته امروز کمتر از مصالح سنتی استفاده میشود. امروزه از مواد مركب در ساخت و تقويت مصالح جهت كاربردهاي گوناگون استفاده مي شود. نسبت سختي به مقاومت در مواد مركب بالا بوده به همين جهت، استفاده از اين مواد نظر بسياري از مهندسان را به خود جلب كرده است. از ديگر خواص و برتری استفاده از مواد مركب مي توان به مقاومت در برابر خوردگي اشاره كرد. همچنین این مواد با توجه به نداشتن خاصیت مغناطیسی ، زمانی که باید مواد در یک طرح مورد نظر، این قابلیت را دارا باشند به کار می روند. پايداري و به ویژه پديده كمانش جانبي در سازه هاي مركب با توجه به كاربرد روز افزون آنها ، مساله اي است كه توجه پژوهشگران زيادي را به خود جلب كرده است.
تئوري ديواره هاي نازك ساخته شده از مواد همسانگرد، ابتدا بوسيله
Vlasov

]
6
[

...


مبلغ قابل پرداخت 24,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 155

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما