محل لوگو

طرح هایی از لوازم منزل 9 ص


طرح هایی از لوازم منزل 9 ص

نام فایل : طرح هایی از لوازم منزل 9 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 10

حجم : 1894 کیلوبایت


تصویر مقابل میزی را نشان میدهد که به سبک گوتیک ایتالیا کار شده است.ودر آن استفاده از شکلهای عربسک وتزئینات که از شاخصه های مهم این سبک می باشد کاملا مشهود است.و نیز ظرافت در کنده کاری های لبه ی میزاستفاده از این سبک را مینمایاند.
دراور نشان داده شده نیز از همین سبک لهام گرفته است ضرافت کنده کاری ها که به صورت انبوه مورد استفاده قرار گرفته است ونیز کاربرد رنگ طلایی مشخصه ی بارز آن است
مبلمان نشان داده شده در سبک باروک کار شده است استفاده از منحنی وتزئینات کوسن دوزی ونیز برگردان دست های مبل هاواستفاده از رنگهای طلایی وشیری از مشخصه اهی آن به شمار میرود.این سبک از ایتالیا آغاز شدو تا اواسط قرن 18 ادامه داشت.
تاب نشانداده شده به سبکی از مبلمان اختصاص میابد که به نام مارسل بروئر سازنده ی آن شهرت یافته است این سبک با استفاده از اتصال چوب تخته سه لایه ساخته میشد مشخصه ی این طرح ساخت شابلونهای مخصوص است که اسکلته مبلمان را به سبکی مدرن نزدیک کرده است.
مبلمانهای نشان داده شده در سبک گوتیک کار شده اند مشخصه ی این سبک استفاده از قوسهای تیز تزئینات وظریف کاریها در سطحی گسترده واستفاده از رنگهای قرمزوطلایی و پایه های بلند برای صندلی ها میباشدکه این موضوع به مبلمان شکوه وجلال خاصی میخشید که متاثر از معماری کلیسا ها در آن زمان بود.
سبک رومانسک ایتالیا که در مبلمان نشان داده شده مشخص میشود سبکی است که در ایتالیا متولد شده وسپس به سایر کشور ها صادر شده است در این سبک اشیائ از تقارن هندسی مشخصی برخور دارهستند واحجام را میتوان به سادگی در یکی از احجام هندسی واغلب مکعب جای داد.
سبک بارز در مبلمانهای نشانداده شده سبکی است به نام رنسانس ایتالیایی این سبک برگرفته ازدوره ی کلاسیک روم ویونان باستان بوده وبنیانگذارش ایتالیا است وتاثی آن ربروی معماری مبلمانبسیار بارز است.مبلمان های ساخته شده در این سبک پشتی صندلی ها باریک بوده و نیز بسیار سبک و ساده بوده است.
فوتو ریسم ایتالیا دیگر سبکی است که بعد از کوبیسم در ایتالیا متولد شد ودر آن اصل حرکت ونشان دادن سرعت ُحرکت واحساسات زندگی مدرننشان داده میشد.در مبلمانهای نشان داده شده اصل تحرک و احساسات بر اصول دیگر غالب بوده و خطوط منحنی ونا ایستا تحرک را به بیننده یاداوری میکند.
تصاویر فوق نمونهای دیگری
ازاستفاده از سبک فوتوریسم
ایتالیایی در طراحی مبلمان
است.
ونمونه ای از مبلمان به سبک مدرن درایتالیا
وشاخصه ی استفاده از احجام حبابی شکل در آنها.
نمونه ای ازتلفیق سبکی در
طراحی مبلمانها تلفیق
سبک مدرن با تمایلات
کلاسیک .


مبلغ قابل پرداخت 24,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 156

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما