محل لوگو

بتن سبک کفی يا CLC 7 ص


بتن سبک کفی  يا CLC  7 ص

نام فایل : بتن سبک کفی يا CLC 7 ص

فرمت : .DOC

تعداد صفحه/اسلاید : 6

حجم : 727 کیلوبایت


بتن سبک کفی

يا
CLC
(
C
ellular
L
ightweight
C
oncrete)
بتن سبک کفی که در ایران به نام بتن اسفنجی ودر اروپا به نام
CLC
خوانده می شود دارای کاربری های بسیار در صنعت ساختمان سازی به صورت بلوک، قطعات پیش ساخته و بتن در جا و همچنین در بسیاری از پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار گرفته و میگیرد. بتن کفی در گذشته در ایران هم مورد استفاده قرار گرفته و هم اکنون نیز تا حدودی تولید و مصرف می شود.
متاسفانه به علت عدم آشنائی با خواص و یا عدم رعایت کامل اصول فنی و علمی نحوه تولید این محصول ارزشمند، با وجود صرف وقت بسیار و هزینه های هنگفت، کاربرد آن ناموفق بوده است و حداکثر پیشرفت به دست آمده تولید بلوک با مقاومت بسیار کم بوده است. از علل عمده این عدم موفقیت:
کاربرد مصالح نامرغوب، دانه بندی و طرح اختلاط نامناسب، به کار بردن ماده کف ساز غیر استاندارد، به کاربردن ماشین آلات نامناسب برای تولید و انتقال بتن و بالاخره نحوه نامطلوب عمل آوردن بتن را می توان برشمرد
.
بتن سبک کفی یکی از کاراترین و متداول ترین مصالح ساختمانی است که با رعایت اصول فنی می توان آنرا برای انواع پروژه های ساختمانی تولید و مصرف نمود. پس از اختراع آن در کشور سوئد در اواخر جنگ جهانی دوم امروزه در تمام کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
بتن فوم در گذشته در ایران نیز مورد استفاده قرار گرفته و هم اکنون نیز تا حدودی تولید و مصرف می شود و حتی یکی از شرکت های آلمانی که از پایه گذاران این صنعت به شمار می رود، سال پیش غرفه ای در نمایشگاه بین المللی مصالح ایران دایر نمود.
علاوه بر داشتن مزایای بتن معمولی ، ویژگی خاص آن وزن مخصوص کم و مقاومت فشاری مطلوب می باشد. به لحاظ کاهش بار مرده ساختمان موجب صرفه جوئی عمده در وزن اسکلت سازه ، حجم خاکبرداری وبتن مصرفی در فونداسیون و تقلیل بارهای زلزله و غیره شده و باعث می شود که قیمت کل تمام شده ساختمان تا مرحله سفت کاری به مراتب کمتر از روش های مرسوم فعلی در ایران شود.
برای استفاده بهینه از این محصول ابتدا وزن مخصوص و مقاومت فشاری آن برای کاربردهای مورد نظر در پروژه تعریف می شودو بر مبنای آن طرح اختلاط لازم و افزودنی های مورد نیاز بر طبق دستورالعمل ها و تجربیات قبلی تولید و استانداردهای کشورهای آلمان
(DIN)
انگلستان(
(BSI
آمریکا
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 102

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما