محل لوگو

آسمان خراشهای جهان 5 ص


آسمان خراشهای جهان 5 ص

نام فایل : آسمان خراشهای جهان 5 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 5

حجم : 5348 کیلوبایت


آسمان خراشهای جهان
1- هتل ریتزکارلتون
تورنتو ، سال 2004 معماران : شرکای زیدلرگرینل . مالک : گروه شرکتهای بومور ، مساحت 79000 مترمربع ارتفاع : 300 متر
طرح ساختمان مذکور عبارتست از یک هتل 219 اتاقی ، 112 اتاق دفتری ، 300 آپارتمان شامل یک دو پلکس بسیار لوکس ورزشگاهی سرپوشیده در دو طبقه با چشمه آب معدنی ، بخش پذیرش هتل ، سرویس کامل ، تالار همایش و دو تالار موسیقی ، اساسا ساختمان به شکل منشوری مربع شکل است که با افزایش ارتفاع از بخشهای آن کاسته می شود .
ساختمان دارای یک ورودی سنگی چشم نواز است و سازه بیرونی آن سنگ مرمر آغاز می شود و رفته رفته در طبقات بالاتر جای خود را به شیشه و آلومینیوم می دهد .
2- برج سیرز
شیکاگو ، سال 1974 ، معماران : اسکیدمور اویینگز و مریل ال ال پی . مالک سیرز روئباک ، مساحت کل : 000/410 متر مربع ف ارتفاع : 450 متر
برج سیرز که نزدیک شیکاگو لوپ است اخیرا به عنوان دومین ساختمان اداری خصوصی مرتفع در جهان شناخته شده است .
ساختمان مذکور ، مستغلات یک شرکت بزرگ است و شامل 109 طبقه اداری ، ورودی هم کف و سه طبقه زیر زمین است که مغازه ها ، چند تریا و رستوران ، یک ورزشگاه ، سرویس بهداشتی و محل مخصوص بارگیری و تخلیه بالا کامیونها را در خود جای می دهد . این قسمت به منظور برآوردن نیازهای مجموعه ساخته شده که ترکیب از طبقات وسیع اداری و طبقات کوچکتر است .
بنای مذکور از پلان کف که متشکل از 9 مربع است آغاز شده ، به مجموعه های مختلفی از فضاهای پر و خالی می رسد که پیکر یکپارچه ساختمان را از هم جدا می سازد .
3- برج سویانگ بی 88
پوسان ، سال 1988 . معماران : شرکای کان پدرسن فاکس ، مالک : شرکت دایوو . مساحت کل 256000 مترمربع ، ارتفاع برج 1/462 متر .
این پروژه در سواحل پوسان اجرا می شود و بخشی از یک طرح شهری را تشکیل می دهد که باعث تغییر شکل خلیج سویانگ می گردد . طرح مذور با تبدیل این بخش از سواحل کره به مناطق تفریحی و توریستی تصویری از تجدد و نوگرایی ایجاد می کند این پروژه بسیار کامل و متنوع است چون دفاتر اداری ، هتل ، هتل آپارتمان ، فروشگاه ، موزه ، مرکز هنرهای معاصر ، تالار رقص و محل اجلاس است . همنشنی این کاربردها در یک ساختمان ، پاسخی است به شکل مصنوعی و سر گیجه آور رشدی که از نظر تاجران ، سیاستمداران و فن آوران ، نمادی از رشد و توسعه اقتصاد آسیاست .
4- برج تایچونگ
تایچونگ ، سال 2000 ، معماران : شرکا کان پدرسن فاکس . مالک : شرکت تزانگ تانگ . مساحت کل : 55000 مترمربع ، ارتفاع : 176 متر
این هتل با الهام زا نماد پردازی فرهنگ چینی طراحی شده است . پلان زمین نقش یک ماهی است که به سمت شرق قرار گرفته است . ماهی ، تمثالی از خوش یمنی است . هم چنان که برج بالا می رود ، طبقات آن کاهش می یابد و سازه به سمت داخل دیوار شیشه ای خمیده می شود . از این دو نما ، سادگی شاعرانه ای پیدا می کند . محورهای خدماتی و اجتماعی در غرب پلان زمین واقع شده به مکانهایی برای استراحت و استفاده از چشم انداز پارک و غروب خورشید اختصاص یافته اند . در 21 سپتامبر سال 1999 این ساختمان که تقریبا تمام شده بود ، توانست بر زلزله ای 3/7 ریشتری فائق آید ، پدیده ای که در تایوان چندان غیر معمول نیست .
5- برج تایپه
تایپه
101
با
101
طبقه ، یکی از برج های شرکا ،
C.Y.Lee
بسیار بزرگ است که توسط معمار بسیاری از ساختمانهای بلند تایوان و چین ، طراحی شده است . در ساخت این برج از سبک الهام گرفته شده است .
pagoda-style
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 99

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما