محل لوگو

Rue خانه 15 ص


Rue خانه 15 ص

نام فایل : Rue خانه 15 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 14

حجم : 21558 کیلوبایت


زهرا كشميري
عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي
نام و نام خانوادگي دانشجويان:
فرزام ذبيح‌زاده ـ ميلاد حبيب نژاد
A5
شكل شماره 1
2 تا از موقعيت‌هاي شهري مختلف و متفاوت طرح خانه‌سازي را در
Arrondissment
پاريس توصيف مي‌كنند. در يكي از آنها، بلوك‌ها رو به
Ruedessiuisses
و
Ruie

jonguoy
مي‌باشند و در ديگري حياط خلوتي با ديوارهاي بلند در عقب آن قرار دارد و هر دو آپارتمان
Rueidessuisses
و
Rue

jongiuoy
به در ملحق مي‌شود. انواع خاص بلوك‌هاي ساختماني در مجموعه
Arrondiissment
با تعداد زياد وجود دارد و از لحاظ عمودي روي هم رفته طرح‌هاي نماهاي يكسان و شبيه به هم را ساختمان‌هاي مجاور توصيف مي‌كند و در بيشتر اقامتگاه‌هاي (محل‌هاي) پاريس در قرن نوزدهم خيابان‌ها عليرغم خانه‌هاي شخصي از جدابيت خاي برخوردار نبودند، داراي زيبايي اصي بودند.
اين 2 آپارتمان با پشت دري (پنجره‌هاي كركره‌اي) وضع ناخورده‌شان مي‌توانند بطور جداگانه توسط مستاجرين تغيير كنند. در نتيجه، عليرغم تجانس و همگني مطلوب و ايده‌آل نماها، ولي در مجموع نقش و نشان ظاهرشان متفاوت است. محل و موقعيت در حيات خلوت درشت بطور كلي متفاوت بود، چون هيچ مشخصات شهري از پيش تعيين نشده‌اي براي استفاده به عنوان اصولي براي طرحي وجود ندارد و چگونه بايد طراحي اين آپارتمان‌هارا شروع كرد و استراتژي‌هاي طراحي شهري بايد چگونه انجام شود و چه نوع ساختماني و چه نوع معماري بايد كجا رود؟
معماران تلاش مي‌كنند كه يك طرح و مدلي براي زندگي بوجود آورند كه به نسبت در مركز پاريس غيرمعمول است و بايد بطور كلي مستاجرين متفاوت را بيش از ساختمان‌هاي رو به خيابان جذب كنند و بجاي تضاد با ديوارهاي بلند و سر به فلك كشيده، بايد يك استراتژي هم‌تراز و هم‌سطح نيز بكار برد. در زمين‌ساختمان‌ها، كوتاه نگهداشته شدن كه اين اطمينان حاصل شود كه به مقدار كافي ساختمان‌ها بطور مستقيم و محكم در ارتباط با زمين و باغ هستند. يك ساختمان 3 طبقه با بالكن‌هاي سرپوشيده، بالكن‌هاي مجتمع را در فضاي داخلي بوجود مي‌آورند و در مجاورت آن نيز شعبه كلبه و ساختمان‌هاي يك طبقه با آشپزخانه و حمام است و در مقابل ديوار حيات (باغچه) كه تا حياط بازي مدرسه هم ادامه دارد و چند عدد خانه‌هاي كوچك و داراي يك خانواده با بام‌هاي لچكي (سنتوري) ساخته شده است. در نتيجه اين سيستم اتفاقي واحدهاي كوچك، حياط‌ها و كوچه‌ها با قطعه‌هايي از ديوارهاي قديمي و جديد كه گياهان را تحت پوشش قرار داده‌اند (دور گياهان هستند) از قرار معلوم شبيه به هم هستند.
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 111

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما