محل لوگو

کار دسته جمعی هنوز باید ادامه بدیم


کار دسته جمعی   هنوز باید ادامه بدیم

نام فایل : کار دسته جمعی هنوز باید ادامه بدیم

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 5

حجم : 33 کیلوبایت


راهنمای پیشبرد کار دسته جمعی
پیشبرد کار دسته جمعی چیست؟
پیشبرد کار دسته جمعی(بعضی اوقات کار دسته جمعی سودمند نامیده می شود) در باره ایجاد اطمینان از کسب موفقیت در خلال همکاری مشترک است که از طریق تنها کار کردن هر سازمان چنین موفقیتی قابل کسب نخواهد بود.
پیشبرد کار دسته جمعی برای کیست؟
هرکس! پیشیرد کار دسته جمعی کمک کار افراد در درک کمی بهتر فرایند های طرزکار شراکتی است.و همچنین مربوط به یاری دادنِ سازمان ها و گروه ها برای فکر کردن در باره معانی عملی کار دسته جمعی است.
پیشبرد کار دسته جمعی چگونه محقق می گردد؟
پیشیرد کار دسته جمعی یک نظریه است که تمرکز آن بر فرایند کار دسته جمعی است؛دلائلی که می تواند چالش برانگیز باشد و نیز چگونه جوابگوی چالش ها بودن.
کار دسته جمعی چیست؟
کار دسته جمعی تا اندازه ای به مثابه چیز خوب ا رتقا یافته ای در درون یک بخش احیا شده است.اما اینکه چرا مردم این نوع کار شراکتی را انتخاب می کنند؛ آنها چه تصوری از معانی طرز کار مشارکتی دارند و چه چیزی در عمل واقع می شود؛ می تواند متفاوت باشد.
اصل راهنمای 1: اهداف را مدیریت کنید
در هر کار دسته جمعی یک هدف کلی وجود خواهد داشت،اما هر سازمان شریک یا فرد مشارکت کننده همچنین انگیزه های متفاوتی برای همراهی دارد.این انگیزه هاممکن است آشکار،فرضی،یا پنهان باشد و چنین وضعی ممکن است در رسیدن به توافق مشکل زا باشد.در فعالیت های دسته جمعی بعضی اوقات نیازمند اتفاق افتادن برخی اقدامات هستیم قبل از اینکه توافق کاملی در جزئیات اهداف صورت گرفته باشد.
اصل راهنمای 2:توازن قوا
همکاری ها اغلب در بر دارنده روابط قدرت است.برای مثال کسانی که منابع مالی مشارکت را تامین می نمایند،یا کسانی که سازمان دهنده منابع هستند؛اغلب بر این باورند که بباید دارای نفوذ بیشتری بر چگونگی کارهای دسته جمعی داشته باشند.در عمل تعادل قدرت در میان مشارکین در طول زمان جا به جا می شود.
اصل راهنمای 3:اعتماد سازی
اعتماد بین مشارکین به صورت خودکار اتفاق نمی افتد اما باید ایجاد گردد.برای شروع خوب اعتماد سازی قعالیت های اندک اما واقع گرایانه مشارکین مناسب بوده و منجر به اعتماد سازی تدریجی می شود.چنین نوع فعالیت های دسته جمعی به مشارکت کنندگان کمک می کند تا یاد بگیرندچگونه توقعات مشترک را شکل داده و با هم حطر کنند.
اصل راهنمای 4:پیچیدگی مشارکت
در برخی از مشارکت ها ممکن نیست تا به روشنی و دقت مشارکین و چگونگی ارتباط آنها با یکدیگر را معلوم کرد.افراد ممکن است به نمایندگی از سازمانشان در شبکه های یا فعالیت های دسته جمعی متعدد حضور بیابند.یک نقشه شبکه می تواند کمک کار باشد؛اما تشخیص چنین مشارکت هایی با توجه به ماهیت بسیار مبهم و پیچیده آنها مهم است.
اصل راهنمای 5:مدیریت تغییر
خط مشی ها در دو سطح ملی و درون سازمانی تغییر می کنند،که می تواند به معنای لزوم تجدید ساختار همکاری های دسته جمعی باشد.مشارکت همچنین می تواند تحت تاثیرتغییرات شغلی اعضای مشارکت کننده فرار بگیرد.با توجه به اینکه همه سازمانها در طول زمان تغیییر می نمایند؛مشارکین همکاری های دسته جمعی در معرض خطر تغییر بسیار سریع هستند؛لذا فرایند پرورش ارتباطات بین مشارکین باید مستمر باشد.
اصل راهنمای 6:ساختار های رهبری
ایجاد تعادل در فعالیت دسته جمعی میان احساس مالکیت اعضا و تضمین تحقق اهداف فعالیت سخت است.مشارکین نیازمند موفقیت در رسیدن به اهدافشان هستند اما تصمیم گیری نباید خیلی متمرکز گردد.
اصل راهنمای7:رهبری فعال
تلاش برای جلوبردن کار دسته جمعی باید متمرکز بر دربرگیری،توانمندسازی،مشارکت و پویایی اعضا باشد.شناسایی نقاط قوت افراد و تشویق اشتراک مساعی های بالقوه همه اعضا مهم است.همزمان راهنمایی فردی ممکن است برای عطف توجه و موثر بودن مشارکین مورد نیاز باشد.
بعد از اینها چی؟
چالش های کار مشارکتی گریز ناپذیر هستند؛اما می تواند مدیریت شده و به حداقل برسد.به سادگی توافق بر روی این که کار دسته جمعی می تواند کار سختی باشد،می تواند محل مناسبی برای شروع کار باشد.
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 115

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما