محل لوگو

صنايع غذاي122


صنايع غذاي122

نام فایل : صنايع غذاي122

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 9

حجم : 66 کیلوبایت


صنايع غذايي :
چند وقت است که احساس می کنید دیگر خودتان را دوست ندارید. تاریخ های خیلی مهم را فراموش می کنید، مثل تاریخ تولد نامزدتان.
روشن و آشکار است که بدنتان نشانه هایی از خود بروز می دهد که گویی در کارش اختلالی پیش آمده است.
آزمایش غذا
قبل از اینکه به یک روانکاو مراجعه کنید، بلند شوید و نگاهی به داخل فریزرتان بیندازید. اگر فقط پنیر، پیتزا و شیرهای پرچرب است، باید بگویم که اشکال کار، برنامه غذاییتان بوده است.
چیزی که می خورید نقش بسیار مهمی در تنظیم وضعیت سلامتی روانی شما دارد. یک برنامه ی غذایی سالم برای تقویت سیستم دفاعی بدن، خوش هیکل نگاه داشتن شما و جلوگیری از ابتلا به سرطان مورد نیاز است. ممکن است ادعا کنید که این را می دانستید.
اما چیزی که ممکن است ندانید این است که مواد غذایی مصرفی شما و مواد شیمیایی تشکیل دهنده ی آنها روی وضعیت روانی شما نیز تاثیر می گذارد.
ویتامین ها و مواد معدنی موجود در غذاهای سالم می تواند هوشیاری را افزایش داده، اضطراب و عصبانیت را کاهش داده، بدکاری جنسی را کاهش داده و وضعیت ظاهری شما را بهبودی بخشد. با وجود اینکه چیپس و پنیر بسیار خوشمزه و ارزان می آید، ولی نمی تواند تیزفهمی و قدرت جنسی را در شما افزایش دهد. در اینجا به شما غذاهایی را معرفی می کنیم که چنین خصوصیاتی را داشته باشند. 
مشکلات جنسی
با وجود اینکه همه چیز برای برقراری یک ارتباط جنسی خوب مهیا است، اما شما این توان را در خود نمی بینید. قبل از استفاده از داروهای محرک جنسی، می توانید غذاهایی را امتحان کنید که این قدرت را در شما زنده کنند.
چه بخورید
:
ماهی روغن دار مثل ماهی آزاد یا قزل آلا
صدف
لوبیا
آجیل
حبوبات
این مواد غذایی چطور به برطرف کردن مشکلات جنسی کمک می کنند؟
این غذاها سطح کلسترول خون را پایین می آورند که باعث می شود جریان خون را در بدن بیشتر کند. براساس گفته ی متخصصین افرادی که کلسترول خونشان بالا است در تحریک شدن جنسی مشکلاتی دارند چون رگهای خونی مربوط به دستگاه تناسلیشان بسته شده است.
غذاهای دریایی و آجیل، به ویژه گردو، انتخاب های خوبی برای این منظور به حساب می آیند چون حاوی اسید چرب امگا 3 می باشند که کلسترول را پایین می آورد. صدف خوراکی، حبوبات و آجیل در این زمینه اهمیت دارند چون حاوی میزان زیادی روی، ماده  معدنی مهم برای تولید اسپرم می باشد.
در آخر، حبوبات حاوی مقدار بالایی روی و نیاسین و (ویتامین
B3
) می باشد که برای ترکیب هورمون های جنسی بسیار مفید هستند.
کمبود عضله
همیشه دوست داشته اید که هیکلی مثل بدنسازان و ورزشکاران حرفه ای داشته باشید. قبل از روی آوردن به انواع داروهایی هورمونی و امثال آن، مواد غذایی زیر را امتحان کنید.
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 109

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما