محل لوگو

روش شناسي


روش شناسي

نام فایل : روش شناسي

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 9

حجم : 163 کیلوبایت


فصل سوم: روش‌شناسي
در اين فصل به مواردي چون نوع تحقيق، جامعه آماري و روش نمونه گيري، تعيين و تعريف متغيرهاي مستقل (پيش بين) و وابسته (ملاك)، معرفي ابزار و چگونگي جمع آوري اطلاعات، روايي و پايايي ابزار‌هاي پژوهش و روشهاي بررسي و تجزيه و تحليل داده‌هاي تحقيق پرداخته مي‌شود.
1-3 نوع تحقيق:
تحقيق موجود، به روش توصيفي و همبستگي است، و پژوهشگر به دنبال مشخص كردن رابطه منبع كنترل و عزت نفس با خلاقيت، در دانش‌آموزان دبيرستان مي‌باشد و لذا محقق، فقط‌ به ارزيابي چند متغير موجود در شرايط طبيعي پرداخته و از انجام هر گونه دستكاري و كنترل خودداري نموده است.
2-3 جامعه و نمونه آماري
1-2-3 جامعه آماري
در پژوهش حاضر، جامعه آماري، شامل 1992 دانش‌آموز مشغول به تحصيل، در پايه هاي اول، دوم و سوم دبيرستان‌هاي دولتي دخترانه و پسرانه شهر اردكان، در سال تحصيلي 86-1385 مي‌باشد.
2-2-3 برآورد حجم نمونه
براي به دست آوردن حجم نمونه، در اين تحقق، از جدول مورگان، استفاده شده است، و با توجه به اينكه حجم جامعه آماري، 1992 نفر مي‌باشد، از طريق محاسبه فرمول آماري به كار گرفته شده در جدول مورگان ، حجم نمونه 322 نفر برآورد مي‌شود.
3-2-3 روش نمونه گيري
در اين پژوهش
،
از روش نمونه‌گيري تصادفي طبقه‌اي(با تخصیص متناسب)
،
استفاده شده است، حجم نمونه گیری، برای تمامی کلاسهای موجود در دبیرستانهای شهر اردکان، بر اساس جنسیت، پایه و رشته تحصیلی، متناسب با حجم جامعه تعیین گردید، و پس از تعیین حجم نمونه گیری برای هر کلاس، تعداد تعیین شده به صورت تصادفی از هر كلاس، انتخاب شد.
جامعه آماري، برای تمامی کلاسهای موجود در دبیرستانهای شهر اردکان، بر اساس جنسیت، پایه و رشته تحصیلی در سال تحصيلي 86- 1358
نام دبيرستان
پسرانه
پايه اول
پايه دوم
جمع
پايه سوم
جمع
جمع
كل
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 70

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما