نام فایل : روش تدريس حروف ناخوانا براي خردسالان
فرمت : .DOC
تعداد صفحه/اسلاید : 6
حجم : 47 کیلوبایت
روش تدريس حروف ناخوانا براي
خردسالان
هدف: همان هدفي است كه از تدريس حروف ناخوانا براي
بزرگسالان داشتيم و انتظارات ميباشد
.
مقدّمه: در بررسي موارد حروف ناخوانا در
قرآن و سهولت آموزش آنها براي خردسالان به اين نتيجه رسيديم كه پنج مورد از هفت
مورد را تحت عنوان حروف ناخواناي «والي» در قرآن (كه نشانه آنها نداشتن علامت بود
)
و دو مورد ديگر را تحت عنوان تبديل صداهاي كشيده به كوتاه مطرح ميكنيم. در اين
تقسيمبندي جديد، موارد حروف ناخوانا را به ترتيب «و، ا، ل، ي» ميآوريم، براي اين
مقصود پنج مورد را بر اين اساس مورد بررسي دوباره قرار ميدهيم
.
حرف «واو»: حرف
واو در دو مورد اوّل «پايه و كرسي همزه» و دوّم «پايه و كرسي الف مدّي» موجود بود
.
حرف «الف»: حرف الف در سه مورد اوّل «پايه و كرسي همزه» و سوّم «الف جمع» و
...
مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان