محل لوگو

تاريخچه بيمارستان امام خميني


تاريخچه بيمارستان امام خميني

نام فایل : تاريخچه بيمارستان امام خميني

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 3

حجم : 30 کیلوبایت


فصل اول
تاريخچه بيمارستان
بيمارستان امام خميني در زمان طاغوت توسط افراد خير و نيكو از افراد بزرگ شهر دكتر فيروز كه پدر او مالكهاي شهرستان خمين فيروزآباد كه بخشي از خمين است جزء ملك پدرش بود براي شهر خمين قدمي برداشت و به يادگار اين بيمارستان را بنا نمود. مردم خير ديگري نيز نسبت به توان خود به ياري او پرداختند در سال 1355 ساختمان سازي شروع شد و در سال 1357 ساختمان كامل و به بهره برداري رسيد كه مصادف با انقلاب اسلامي ايران شروع به كار كرد.
نمودار سازماني و تشكيلات:
بيمارستان امام خميني 3 طبقه مجهز به تمام امكانات بيمارستاني، كه بيمارستان يكصد تخت خوابي مي باشد كه از بخش هاي متفاوتي همچون جراحي، بخش داخلي، بخش اطفال، زنان و زايمان،
ICU, CCU
، راديولوژي، آزمايشگاه، كلينيك تخصصي، واحد 115، واحد اداري، دفتر پرستاري، خدمات درماني، بستري بيماران و جراحان.
نوع محصولات توليدي يا خدماتي:
واحد حسابداري براي پرداخت حقوق و مزاياي پرسنل، امور جاري، ساختن بخش سيتي اسكن، درمان بيماران
در آموزش پزشكي نقش اساسي دارد و به دانشكده علوم پزشكي تمام مهارتهاي خود را در اختيار آموزش ديدگان آن آموزشكده قرار مي د دهد، در بخش درمان، بيماران نياز به بستري را درمان و اعمال جراحي را شايسته و به نحو احسن و به علم روز به مردم ياري مي رسانند. در امور آموزشي كه چندين خانه بهداشت و شبكه بهداشت همكار بيمارستان مي باشد براي جلوگيري از بيماريهاي اپيدمي مردم را آموزش و يا با بخش درمان آمادگي توان درماني خويش را در اين راستا به كار مي گيرد.
نوع زيج حياتي(خانه بهداشت) مدارك پزشكي و نگهداري پرونده محرمانه بيماران و خدمات محرمانه به بيماران خاص و جلوگيري از انتشار بيماريهاي خاص و آموزش بيماران خاص نسبت به درمان و جلوگيري از پيشرفت بيماري كمك موثري به شهرمان مي نمايد.
فصل دوم
رياست كه مدير داخلي بيمارستان، مدير امور اداري بيمارستان و تغذيه و كادر درمان را در اختيار دارد به بخش هاي مختلف مسئوليتها و سرپرست بخش كه طبق وظايفشان تعيين شده است و نيرو در اختيار دارند. هر بخش نسبت به بيماران موجود در آن بخش از برنامه هاي رياست محترم است بقيه پرسنل از قسمت پايين به صورت خدمه كادر درماني، كادر اداري و كادر درمان تحت نظارت ايشان انجام وظيفه مي نمايند.
برنامه هاي آينده
همچنان كه رهبر معظم انقلاب طرح چشم انداز 20 ساله را نيز رهبري مي كند مانند تابع امر رهبري اميد به آن داريم كه با نيروي جوان مملكتي خويش با توكل به خدا و دانش، دانشمندان روز به روز بر توانايي ها افزوده و خود را با طرح چشم انداز رهبري مطابقت و براي سبقت را از ديگر ارگانها به كف آوريم به اميد روزي كه ما براي درمان هزينه كمتري و براي آموزش هزينه بيشتري در اختيار داشته باشيم و به خود و به ملت خود بباليم كه مردم آموزش ديده توام با انقلاب و به خواست رهبري اين راه را كوتاه تر بنمائيم.
فصل سوم
در ابتدا كار كردن با كامپيوتر در رابطه با ترخيص بيماران و پذيرش بيماران، تشكيل دادن پرونده هاي بيماران و ثبت كردن آن در پرونده هايي كه از قبل آماده شده است و ترخيص بيماران و ثبت كردن در كامپيوتر و در آخر
f3
كردن، چگونگي گرفتن تخفيف و ثبت آن در كامپيوتر. و براي تفكيك بيمه ها ليست ماهانه بيمه را از كامپيوتر گرفته و برحسب آن بيمه ها را تفكيك و بعد نماينده و در آخر تحويل حسابداري داده مي شود. آخرين ايستگاه سير پرونده هاي باليني بيماران واجد بايگاني مدارك پزشكي مي باشد در اين واحد پس از تحويل پرونده هاي بيماران تشخيص هاي بيماري خوانده مي شود و به آنها كدهاي اختصاصي براساس كتاب
IAD-10
داده مي شود و سپس اين كدها را در برنامه
HMS
ثبت مي شود. طبقه بندي پرونده هاي بيماران براساس سيستم شماره دهي 6 رقمي(ترمينال ديجت) صورت مي گيرد.


مبلغ قابل پرداخت 26,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 190

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما