محل لوگو

بهداشت و اطلاع رساني


بهداشت و اطلاع رساني

نام فایل : بهداشت و اطلاع رساني

فرمت : .DOC

تعداد صفحه/اسلاید : 8

حجم : 58 کیلوبایت


بهداشت و استفاده های مصرف کنندگان از اطلاع رسانی بهداشتی
اخیراً مفهوم بهداشت به بهداشت فردی و عمومی تقسیم شده است.بهداشت فردی:سلامت اشخاص در واقع همان پزشکی است و بهداشت عمومی: بهداشت جامعه به ویژه افراد فقیر می باشد.
لیستی ازمهمترین منابع اطلاع رسانی از مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها (سی دی سی) در دسترس می باشد ، آنها کتابشناختی های اخیر در این زمینه اند. ما در اینجا نقش اطلاع رسانی بهداشت عمومی در پیشگیری و درمان بیماری ها و ناتوانی ها را بررسی می کنیم .
بهداشت عمومی :
اغلب به عنوان موضوع ثانویه برای حرفه پزشکی می باشد و امروزه همه حرفه های پزشکی تمرین بهداشت عمومی را خواهند داشت .علل قابل کنترل بیماری ها همان موضوع بهداشت عمومی قدیمی است.
اواخر قرن
20گواهی یک تغییر تمرکز مراقبت بهداشتی از روی اشخاص به روی جامعه را می دهد . در بهداشت عمومی به طور آشکار این تمرکز روی جامعه بیشتر می شود . در اطلاع رسانی بهداشتی آشکارا روی پایگاه شبکه ای و سیستم اطلاع رسانی تأکید دارد.
ضرورت ها و فرصت های جدید مصرف کنندگان :
بیماران در تجربه های قرن بیست اخیر ، تقاضای بیشتری برای شرکت در مراقبت از خودشان دارند چون که مراقبت های بهداشتی معاصر توسعه و بهبود یافته اند .نقش مصرف کننده به عنوان یار کامل در پیشرفت بهداشت و کنترل بیماری هرگز ضروری تر از این زمان نبوده است . تکنولوژی ارتباط از راه دور برای دسترسی به اطلاعات بهداشتی از خانه ، محل های اجتماع عمومی همچون کتابخانه ها ، مدرسه ها و محل های کار فراهم شده است . به وسیله شبکه های کامپیوتر ، سرویس های پیغام تلفن و... پزشکان یک فرصت بی همتایی را برای بررسی پیشرفت سلامتی مریضانشان و پیشگیری از بیماری آنها دارند .
اطلاع رسانی بهداشت عمومی:
علم اصلی بهداشت عمومی ، اپیدمیولوژی است که مطالعه بیماری در جمعیت می باشد.
بنابراین اغلب سیستم های اطلاع رسانی بهداشت عمومی روی اطلاع رسانی در خصوص جمعیت های انبوه متمرکز شده اند.برای مثال ، سیستم گزارش
CDCs HIV/AIDS
که مجموعه میلیون ها مشاهده راجع به افرادی که آلوده به
HIV
شده یا مبتلا به ایدز اند می باشد و در مسیر بررسی ها از افرادی با هویت ناشناس استفاده شده است . و به طور مشابه سیستم نظارت بر بیماری های ملی می باشد که همه گیرشناسان گزارش وقوع حدود
50
بیماری در هفته را برای
CDC
بیان می کنند .
CDC
(منبعی برای گزارش های آماری مریضی و مرگ و میر هفتگی است ) در آن نیز توجهی برای دنبال کردن و پی گیری اشخاص صورت نگرفته است
.
سیستم شگفت انگیز
CDC
...


مبلغ قابل پرداخت 26,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 78

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما