محل لوگو

او با ما نيست


او با ما نيست

نام فایل : او با ما نيست

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 1

حجم : 22 کیلوبایت


بسمه تعالي
او با ما نيست؟!
بالاخره پس از ماه ها مبارزه و جنجال انتخاباتي در آمريكا، باراك اوباما، به كاخ سفيد راه يافت و قرار است او از دي ماه امسال، جانشين جرج بوش شود.
پيروزي اوباماي دمكرات بر رقيب جمهوري خواهش، با وجود آنكه در جامعه ي نژاد پرست آمريكا، تقريبا رنگين پوستان غيريهودي، با مشكلات جدي براي كسب قدرت مواجهند، امري كم نظير در تاريخ آمريكاست. به عبارت روشن تر، اين پيروزي، نشانگر تنخره و خستگي مردم آمريكا از اقدام هاي جنگ طلبانه بوش و درگير ساختن اين كشور با شكارها و اهداف استكباري صهيونيست هاست.
از سوي ديگر به اعتقاد صاحبنظران، يكي از اصلي ترين دلايل پيروزي اوباما، اظهار علاقه براي مذاكره با سران جمهوري اسلامي بدون پيش شرط است كه اين امر، بيش از هر چيز، اقتدار و پيروزي شعارهاي جمهوري اسلامي را به اثبات مي رساند كه در آستانه ي سالگي انقلاب اسلامي و پس از انواع دشمني هاي آمريكا با اين انقلاب، اكنون شعار برنده ي رياست جمهوري آمريكا، مذاكره بدون پيش شرط است.
در اين ميان نبايد از نظر دو رياست كه جريان دموكرات در آمريكا، همواره با اتخاذ سياست هاي نفوذ و استحاله و با ظاهري عوامفريبانه، از طريق عوامل خود در كشورها، همان سياست هاي استكباري را دنبال مي كنند و لذا در اين زمينه بايد منتظر بود تا مجددا شاهد تقويت و گردنكشي برخي از جريان هاي اصلاح طلب داخلي علاقمند به آمريكا در ايران باشيم.
در اين زمينه توجه فرمايشات رهبر عزيز انقلاب كه اختلاف ملت ايران با آمريكا ريشه اي عميق دانستند، بسيار راهگشاست و در صورت تداوم سياست هاي استكاري آمريكا و صهيونيست ها، باز هم ملت ايران، فرياد مرگ بر آمريكا و سردمدارانش را همچون هميشه و با قوتي بيشتر، سر خواهند داد.
تحليل و بررسي بسيج دانشجويي


مبلغ قابل پرداخت 26,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 78

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما