محل لوگو

انگیزه یادگری خود را افزایش دهید


انگیزه یادگری خود را افزایش دهید

نام فایل : انگیزه یادگری خود را افزایش دهید

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 1

حجم : 21 کیلوبایت


انگیزه یادگری خود را افزایش دهید:
به نظر میرسد که هر محصل دبیرستانی مایل باشد عادت و مهارتهای مطالعه خود را بهبود بخشد.اما در واقع به رغم اینکه اغلب دانش آموزان اضطراب و نگرانی خود را از عدم توفیق در امتحانات ابراز میدارند تنها معدودی از آنها به فکر چاره جویی و در صدد بهبود عادات و مهارتهای مطالعه و یادگیری خود هستند.
یافته های تحقیق نشان می دهد که استفاده از فنون و روشهای مطالعه بلزدهی تحصیلی را افزایش میدهد.البته در هیچ یک از این فنون و روشها سحر و جائویی وجود ندارد. در حقیقت هیچ راه اسانی برای کسب موفقیت وجود ندارد.لیکن اگر فرد لین روش را به کار گیردطوری که به صورت عادتهای کاری او در آینده معمولاً به خوبی پاداش می گیرد . زیرا با کوشش کمتر مطلب بیشتری یاد می گیرد . از مطالعه خود لذت میبرد و نمره بیشتری کسب می کند .مهارتهای مطالعه فقط برای دانش آموزان ضعیف یا مردود نیست .بلکه تحقیق نشان می دهد که دانش آموزان خوب از به کار گیری این مهارتها بیشتر استفاده می برند بنابر این معدل شما هر چه باشد احتمال افزایش آن از طریق کاربرد روشهای خوب مطالعه وجود دارد.سعی کند برای یادگیری هر موضوعی در خود انگیزه ایجاد کنید.مطالعه مستلزم تلاش است و بدین معنی است که فرد باید به حد کافی مشتاق باشد که کوشش لازم را مبذول دارد.اگر دانش آموزی تمایل به یادگیری نداشته بلشد هیچ


مبلغ قابل پرداخت 26,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 53

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما