محل لوگو

گل ميناي چمني


گل ميناي چمني

نام فایل : گل ميناي چمني

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 3

حجم : 51 کیلوبایت


گل ميناي چمني
گل و گياه
    نام علمي:
Bellis perennis
    خانواده:
COMPOSITAE
    گياهي است دائمي و كندرشد كه اغلب به صورت دوساله پرورش داده مي شود. گلها در رنگهاي سفيد و صورتي كمرنگ تا تيره در فصل بهار ظاهر مي شوند. حداكثر بلندي و گستردگي آن به ۲۰-۱۵ سانتيمتر مي رسد.
    نيازها: مكان آفتابي يا نيم سايه، خاك سبك با زهكش بسيار خوب، گلهاي پژمرده را مرتبا مي چينند. حداقل دماي قابل تحمل آن ۱۵- درجه سانتيگراد است.
    ازدياد: از طريق كاشت بذر در اوايل تابستان در ۶ ميليمتري عمق خاك امكان پذير است. نشاء ها را در آخر تابستان مي توان به باغچه منتقل نموده و به فاصله ۱۵ سانتيمتر از يكديگر كاشت.
گياهي است كوچك و علفي داراي برگهاي قاشقي ساقة عريان
و فاقد برگ است انواع تانن اسيد
oxalic
– اينولين كه نوعي پلي ساكاريد و لعاب مواد زريني 1- درمان بيماريهاي تنفسي : دم كرده برگ گل مينا از دم -
كرده آن به عنوان كاهنده خون مردگي در زير پوست – آبسه ها و بيماريهاي پوستي استفاده مي شود.
ميناي چمني
ميناي چمني يا بيليس يکي از پر مصرف‌ترين گياهان فضاي سبزي است که مقاومت خيلي خوبي نسبت به سرما دارد. در بين گياهان زينتي گل‌هاي خيلي كمي نسبت به سرما و برف مقاومت دارند.
براي كشت نشايي گياه بذرهاي نسبتاً کشيده و باريک آن، را در يک بستر مناسب در جعبه‌ي كاشت مي‌کاريم. بعد از آنکه گياه 4 برگي شد آن را به يک خاک مساعد و از قبل آماده منتقل مي‌کنيم. البته بهتر است زمان کاشت بذرها در نيمه اول خرداد ماه انجام گيرد كه تا اوايل مهر ماه رشد اوليه رويشي را كرده و در تمام ماه‌هاي پاييز و زمستان به رشد گل دهي خودش ادامه ‌دهد. اين گياه در سرماي زمستان گل مي‌دهد و منظره بسيار زيبايي را بوجود مي‌آورد.
ميناي چمني
نام علمي:
Bellis Perennis
تيره:
Composite
بذر اين گياه را بايد در ماههاي مرداد يا شهريور بكاريد تا بتوانيد از اواسط اسفند تا اواخر بهار ازگلهاي زيبايش بهره‌مند گرديد. اين گلها به رنگهاي مختلف سفيد، سرخ و قرمز رنگ وجود دارند. اگر نشاءها به اندازه كافي رشد كرده بودند، مي‌توانيد در فصل پاييز، در زمين اصلي اقدام به كاشت آنها كنيد در غير اين صورت ماه‌هاي اسفند و فروردين براي اين كار مناسب هستند.
اگر در منزل خود محيطي را به كاشت چمن اختصاص داده باشيد، مي‌توانيد مناطقي از وسط و حاشيه آن را به وسيله ميناي چمني تزيين كنيد.
ميناي چمني به محل‌هاي آفتابي و تا حدودي سايه‌دار عادت دارد.
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 148

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما