محل لوگو

کارآموزی در شرکت کامپیوتر


کارآموزی در شرکت کامپیوتر

نام فایل : کارآموزی در شرکت کامپیوتر

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 4

حجم : 41 کیلوبایت


تقدير و تشكر
سپاس خداي عزوجل را كه توفيق تحصيل علم و دانش را به من عطا نمود. حال كه به ياري خداوند به مرحله تحصيل در اين مقطع علمي گام نهاده ام با استعانت از خداوند رحمان قصد آن دارم تا چند صفحه اي از آنچه تاكنون آموخته ام را در قالب درسي به نام كارآموزي در محل شركت فني و مهندسي شكوه رايانه به خدمت استاد عزيزم
جناب آقاي مهندس پايگذار
ارائه نمايم.
اميد است كه نظرات اينجانب در قالب اين درس مقبول افتد و از لحاظ علمي مورد تاييد آن استاد گرانقدر قرار گيرد.
در پايان از مديريت محترم شركت فني و مهندسي شكوه رايانه
جناب آقاي اسدي
كه اينجانب را در امر كارآموزي و غيره راهنمايي و ارشاد نموده اند، بي نهايت تشكر و تقدير مي نمايم.
چكيده:
سخت افزار بخش مادي و ابزاري هر مجموعه يا سيستم است. معمولا به قطعات يراق آلات فلزي و پلاستيكي گفته مي شود. در دانش رايانه به قطعات و دستگاههاي قابل لمس مربوط به كار با رايانه سخت افزار و به بخش غيرقابل لمس يعني برنامه هاي رايانه اي نرم افزار اطلاق مي شود.
BIOS
يك نرم افزار خاص است كه به عنوان اينترفيس بين عناصر اصلي سخت افزارهاي نصب شده بر روي سيستم و سيستم عامل ايفاي وظيفه مي نمايد. نرم افزار بايوس داراي وظايف متعددي است ولي بدون شك مهمترين وظيفه اي او استقرار سيستم عامل در حافظه است. يك كارت گرافيك پيشرفته يك برد مدار چاپي به همراه حافظه و يك پردازنده اختصاصي است.
كارت گرافيك در كامپيوتر شخصي داراي جايگاهي خاص است. كارتهاي فوق اطلاعات ديجيتال توليد شده توسط كامپيوتر را اخذ و آنها به گونه اي تبديل مي نمايد كه براي انسان قابل مشاهده باشند. در اغلب كامپيوترها كارتهاي گرافيكي اطلاعات ديجيتال را براي نمايش توسط نمايشگر به اطلاعات آنالوگ تبديل مي نمايند.
مودم از سال 1960 در كامپيوتر و به منظور ارسال و دريافت اطلاعات توسط ترمينال ها و اتصال به سيستم هاي مركزي مورد استفاده قرار گرفته است.
كارت صدا يكي از عناصر سخت افزاري استفاده شده در كامپيوتر است و باعث ضبط و پخش صدا مي گردد.
آشنايي با مكان كارآموزي:
1- تاريخچه سازمان
شركت فني و مهندسي شكوه رايانه يك شركت خصوصي با مديريت آقاي اسدي در سال 1380 واقع در شهرستان خمين، خيابان آزادي شروع به فعاليت نمود.
فعاليت هاي اين شركت در زمينه اسمبل و فروش كامپيوترهاي شخصي، خانگي، اداري و آموزشي و غيره و قطعات آن و همچنين نصب شبكه هاي كوچك و بزرگ محلي در مراكز مختلف و مكان هايي همچون ادارات، شركت ها و كافي نت ها و غيره مي باشد.
اين شركت تمام كامپيوترهاي مورد درخواست مشتري هاي خود را در اختيار آن ها قرار مي دهد و در قبال عرضه سيستم هاي خود به آنان، خدمات گوناگوني مانند گارانتي تمامي قطعات كامپيوتري در مدت هاي مختلف ارائه مي دهد.
لازم به ذكر است كه شركت نمايندگي شركت هاي
Sumsung
، كيس
MEC
را دارا مي باشد.
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 110

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما