نام فایل : کار با دستگاه دياگ
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 43
حجم : 208 کیلوبایت
تاريخچه دياگ
واژه دياگ از اواخر دهه 70 در ايران باب شد و به خصوص در اوايل دهه 80 و با حضور
پژو 206 بيشتر به گوش همگان مي رسيد. از اواسط دهه 1990 ميلادي که ورود خودرو به
ايران محدود شد، بالطبع سر و کار تعميرکاران هم بيشتر با خودروهاي ايراني بود که
سردمدار آنها پزو و پيکان و پرايد بودند. هيچ يک از اين خودروها از سيستمهاي
انژکتوري استفاده نمي کردند و بنابراين بحث تعمير و عيب يابي همچون حرفه اي سنتي و
سينه به سينه همچنان در سطح کشور جاري بود. در اواخر دهه 1370 شمسي و با معرفي
خودروهاي با موتور انژکتور (مثل پرشيا) کم کم بحث استفاده از دستگاههاي عيب ياب جهت
تعمير و عيب يابي خودروها شروع شد
.
با توجه به اکثريت قريب به اتفاق خودروي
پژو، دستگاه اصلي اين شرکت به نام
DIAG2000
جاي پاي خود را بين تعميرکاران
نمايندگيهاي مجاز ايران خودرو باز نمود. با گذر زمان و حذف قسمت عددي 2000 اين
...
مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان