محل لوگو

چالشهاي تبليغات بازرگاني


چالشهاي تبليغات بازرگاني

نام فایل : چالشهاي تبليغات بازرگاني

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 2

حجم : 260 کیلوبایت


چالشهاي تبليغات بازرگاني
در ايران
بخش نخست
شركت كنندگان در ميزگرد
شهرزاد اسفرجاني: مؤسس و مدير شركت تبليغاتي داروگ، مدرس طراحي بسته بندي و تبليغات بازرگاني، عضو هيأت مديره انجمن صنفي شركتهاي تبليغاتي ايران.
 
ميراحمد اميرشاهي: دكتراي مديريت از دانشگاه كرتين استرالياي غربي، عضو هيأت علمي دانشگاه الزهرا، صاحب مقالات و صاحبنظر در حوزه مديريت بازرگاني.
 
پرويز درگي: عضو هيأت علمي مقطع كارشناسي ارشد سازمان مديريت صنعتي، مشاور و محقق بازاريابي، رئيس هيأت مديره و مديرعامل شركت توسعه مهندسي بازارگستران آتي، صاحب مقالات و تأليفات در حوزه بازاريابي.
 
رامين زماني: فوق ليسانس رشته مهندسي از دانشگاه اميركبير، فوق ليسانس مديريت اجرايي از سازمان مديريت صنعتي، مدير بازاريابي شركت بدرالكتريك.
 
علي عياري: فوق ليسانس مديريت اجرايي، مدير بازاريابي شركت پاكسان، مدرس، مترجم و مشاور درحوزه مديريت بازاريابي.
 
محمود محمديان: دكتراي مديريت بازاريابي، عضو هيأت علمي دانشكده مديريت دانشگاه علامه طباطبايي، صاحب مقالات در مديريت بازاريابي.
ا شاره
تبليغات، يكي از ابزارهاي اصلي بازاريابي است. در سالهاي اخير باتوجه به افزايش تنوع توليدات و گسترش بازار مصرف داخلي، استفاده از اين ابزار مهم بازاريابي نيز در حيطه اصلي خود؛ يعني بازرگاني گسترش يافته است. تنوع موجود رسانه ها نيز بستر مناسبي براي پخش و انتشار پيامهاي مختلف بازرگاني ايجاد كرده است.
امروز مصرف كنندگان در اثر افزايش سطح آگاهي و اطلاعات عمومي، براي تصميم گيري در انتخاب كالا و خدمات، آزادي عمل بيشتري پيدا كرده اند و با تجزيه و تحليل پيامهاي بازرگاني قادرند كالاي موردعلاقه خود را انتخاب كنند.
علاوه بر اين مفهوم «رقابت» با استفاده ابزاري از تبليغات، مفهوم واقعي‌تري به خود گرفته است. همان‌گونه كه مصرف‌كننده با بهره گيري از تبليغات، حق انتخاب خود را عملا اعمال مي‌كند، توليدكننده نيز شيوه تماس با مخاطب و مصرف كننده موردنظر خود را پيدا مي كند.
در اين ميان تبليغات، نزديكترين شكل پيوند و همكاري ميان تجارت و هنر را نشان مي‌دهد؛ به طوري كه خلاقيت هنري در هيچ عرصه ديگري، اين چنين به سمت اقتصاد كشيده نمي‌شود. براين اساس پيام دهندگان، تبليغات را نوعي سرمايه گذاري مي دانند نه صرف هزينه و بنابراين اغلب سازمانها و بنگاههاي اقتصادي و صنعتي به برگشت هزينه هاي پيامهاي بازرگاني مطمئن و اميدوارند.
عوامل متعددي در توليد نهايي يك تبليغ يا پيام بازرگاني دخالت دارند كه كارفرما، شركت تبليغاتي، رسانه، مشاور بازاريابي، مصرف كننده و نهادهاي قانونگذاري و سياستگذاري از مهمترين اين عوامل به شمار مي روند.
بي ترديد تعامل و همكاري نزديك ميان اين عوامل در اثربخشي پيام بازرگاني نقشي عمده و موثر دارند و برعكس، ناهماهنگي ميان اين عناصر پيام يك اثر تبليغي را خنثي و حتي منفي خواهدكرد.
باتوجه به كاركردهاي گسترده تبليغات بازرگاني در شرايط متحول و بازارهاي مصرفي امروز، ضرورت تعامل بيشتر ميان دست اندركاران پيامهاي بازرگاني و نيز تلاش درجهت كاهش هرچه بيشتر پيامهاي منفي تبليغات بازرگاني و افزايش كاركردهاي مثبت و توسعه‌اي آن در جامعه اين‌بار تدبير تصميم به بررسي و تحليل مسايل و چالشهاي تبليغات بازرگاني كشور در چارچوب يك ميزگرد گرفته است.
در اين ميزگرد كه در دو شماره تقديم علاقه مندان مي شود، چند تن از استادان و مديران حوزه مديريت بازرگاني و تبليغات ضمن قبول دعوت تدبير به بررسي و نقد چالشها و محدوديتها و امكانات موجود تبليغات بازرگاني پرداخته و هريك ديدگاههاي خود را در اين زمينه متناسب با وقت جلسه بيان كرده اند.
يادآور مي شود براي شركت در اين جلسه از مسئولان ذي‌نفع ازجمله نماينده صداوسيما دعوت به عمل آمد، اما در آخرين لحظات اطلاع حاصل كرديم كه نماينده صداسيما به علت اينكه دعوت‌ با تأخير از آنها صورت گرفته است، در اين جلسه حضور نخواهد داشت.
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 133

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما