محل لوگو

نقش تبليغات


نقش تبليغات

نام فایل : نقش تبليغات

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 6

حجم : 89 کیلوبایت


مزايا و معايب آگهي در روزنامه
در اغلب كشورها روزنامه يكي از مهمترين وسايل تبليغ به شمار مي رود، ولي در ايران به علت تيراژ كم، ارزش آگهي در روزنامه به مراتب كمتر از استاندارد بين المللي آن است.
 
مزاياي آگهي در روزنامه:
فوريت درج آگهي، مهمترين حسن اين وسيله تبليغاتي است و معمولاً مي توان در ظرف 24 ساعت آگهي به هر اندازه را در روزنامه چاپ كرد. حسن ديگر روزنامه، انتخاب روز انتشار است و اگر تبليغ كننده روز مخصوصي را در نظر داشته باشد هميشه در اين وسيله حق انتخاب دارد. انتخاب صفحه حسن ديگر آگهي روزنامه است و مي توان آگهي را در صفحه اي كه مشتريان احتمالي بيشتر مي خوانند، چاپ كرد. چاپ آگهي در صفحه اول روزنامه ها اثرات بسيار زيادتري از ساير صفحات دارد زيرا علاوه بر آنكه خواننده در نظر اول متوجه آن مي شود، كساني هم كه روزنامه نمي خرند در بساط روزنامه فروش ها آن آگهي را مي بينند.
 
معايب آگهي در روزنامه:
بزرگترين عيب آگهي در روزنامه، زودگذر بودن آن است. روزنامه ها اغلب مدت بسيار كوتاهي در معرض ديد باقي مانده و پس از مطالعه كوتاهي دور انداخته مي شوند و به هر حال بيش از 24 ساعت امكان مطالعه مجدد ندارد. مطالعه نيز اغلب با عجله انجام مي گيرد و توجه چنداني به آگهي هاي آن نمي شود. عيب ديگر روزنامه ها، تنوع خواننده است كه فقط قسمتي از آنها مشتريان احتمالي هستند ولي مآن با احتساب كليه خوانندگان است. روزنامه ها براي آگهي وسايل تفريح و امور استخدامي بهترين وسيله به شمار مي روند زيرا مردم بر حسب عادت، پاسخ اين گونه احتياجات را در روزنامه ها
مي جويند.
نوشته شده توسط آرتمیس در ساعت 20:24 | 
لینک
  | 
نظر بدهید
چهارشنبه
1385/05/18
حكاكي چوب، ابزار اصلي هنر آگهي روزگار گذشته
اينكه هنر حكاكي روي چوب تنها وسيله نشر آگهي هاي قديمي مصور در صنعت چاپ است اتفاقي نيست. 400 سال قبل، در اروپا اولين حكاكي هاي روي چوب عطش تصويري مردم را در هر زمينه فرو نشاند. از آنها در امور مذهبي و غير مذهبي بخصوص تاريخ نگاري ها، كتابهاي وقت، كتابهاي بسيار كوچك دعا و كمي بعد براي مصور كردن آثار كلاسيك استفاده مي كردند.
مقارن با
پايان قرن هجدهم
، در انگلستان، نوعي رنسانس در هنر حكاكي به وقوع پيوست كه سريعاً به خاك آمريكا منتقل شد و ريشه گرفت. در
سالهاي آخر قرن 18 و اوايل قرن 19
گراوورهاي مسي و چوبي از كارت هاي تجاري به صورت تك رنگ رو به پيدايش نهاده بودند. به هنگام سالهاي 70 و 80 شكل ظاهر اين تكه هاي نادر آگهي هاي تبليغاتي زودگذر به حداكثر تكامل خود كه مرحله اي خاص از تكنيك هنر آگهي نتبليغاتي را نشان مي داد، رسيد. هزاران هزار كارت چاپي و ليتوگراف عجيب و قريب به محض عرضه به وسعت، مقبوليت عام يافتند و طراحي ها محدوده خود را از خيالبافي هاي شاد تا واقعيت هاي پوچ، از عشاق سنگي تا كليشه هاي متنوع زير ستون ها گسترش بخشيدند.
 
نوشته شده توسط آرتمیس در ساعت 15:36 | 
لینک
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 71

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما