محل لوگو

مدیریت بازرگانی


مدیریت بازرگانی

نام فایل : مدیریت بازرگانی

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 2

حجم : 32 کیلوبایت


مديريت بازرگاني
مديريت بازرگاني که دانشي نو پا و سرآغاز ان از
بوستون

آمريکا
بوده‌است به بحث پيرامون چگونگي کنترل سود و سرمايه و هزينه و استفاده بهينه از امکانات مي‌پردازد.
تيلور
پايه گذار اين علم در
مکتب کلاسيک
بوده‌است. اما نقطه عطف مديريت
دکتر دمينگ
است که در دهه ۱۹۴۰ ژاپن را دگرگون کرد. از استادان مديريت در ايران مي‌توان
دکتر علي اکبر افجه‌اي
و
دکتر عليشري طالقاني
را نام برد. از ديگر بحث‌هاي مديريت بازرگاني
بازاريابي
مي‌باشد که در سالهاي اخير به جايگاه باارزشي دست يافته‌است و به عنوان علم مطرح گرديده‌است. شرکت‌هاي بزرگ همواره درسالهاي اخير هزينه‌هاي سنگيني براي اين مقوله در نظر گرفته و بازخورد مناسبي از آن دريافت نموده‌اند. بازاريابي خود به شاخه‌هاي متعددي تقسيم گرديده و دانشگاهها سعي در پرورش متخصصين در شاخه‌هاي مختلف اين علم نموده‌اند. از دانشمندان مطرح اين علم در ايران مي‌توان به
دکتر احمد روستا
و
دکتر داور ونوس
در سطح بين المللي و
فرد آر ديويد
اشاره نمود.
بازاريابي چيست؟ فاصله ايده تا مرتفع شدن نياز با استفاده از فرايند تبديل ايده به کالا و مبادله آن را بازاريابي نام گذاري کرده‌اند البته تعاريف گوناگوني از بازاريابي در مراجع مختلف آْمده‌است که هريک از ديدگاه مکتبي و يا دانشمندي ارائه شده‌است، ولي نکته محوري در تمامي اين تعاريف ارضاء نياز مشتريان ميباشد.
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 100

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما