محل لوگو

كار آموزي مديرينت هدايت پور


كار آموزي مديرينت هدايت پور

نام فایل : كار آموزي مديرينت هدايت پور

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 1

حجم : 23 کیلوبایت


دوره كار اموزي دانشگاه ازاد اسلامي (هادي هدايت پور )
رشته :مديريت صنعتي
1- سازمان فني حرفه اي خمين
مقدمه:
با حمد وسپاس به درگاه خدوند متعال و استمراد از او براي اينكه توفيق خدمت در جهت مهارت آموزش جوانان و تربيت نيروي كار اين مرزو بوم را به ما عطا فرمود ند به حول وقوه الهي اولين دوره ثبت نام استاني دورهاي آموزشي ويژه عموم برگزار ميگردد از آنجا كه ركن اصلي فعاليت هاي سازمان آموزش فني حرفه اي آموزش بوده و عماليات اجراي آن ماموريت و هويت سازمان را شكل ميدهدودر قالب دورههاي 1 تا 18 ماهه از طريق آموزش كار آموزان به صورت رايگان در مراكز ثابت نيست به تامين و تربيت نيروي كار ماهر مورد نياز بخشهاي مختلف صنعتي كشاورزي و خدماتي كشور اقدام مينمايد.
كه در اين راستا اداره كل آموزش فني حرفه اي استان مركزي درنظر دارد به منظور تسهيل در انجام ثبت نام و همچنين اطلاع رساني مطلوبترين زمان و مكان اجراي دورههاي آموزشي به متقاضيان نسبت به ثبت نام و جذب آنها از طريق اين دفترچه اقدام نمايد
2- آشنايي با سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور:
سازمان آموزش فني وحرفه اي كشوروابسته به وزارت كارو امور اجتماعي بر اساس ماده 151 قانون برنامه سوم .متولي آموزش هاي فني حرفه اي رايگان مي باشد .
3- آشنايي با اداره كل آموزش فني حرفه اي استان مركزي:
اداره كل آموزش فني حرفه اي استان مركزي فعاليت خود را از سال 1365آغاز نموده كه در حال حاضر با 19 مركز آموزشي 220حرفه آموزشي را به متقاضيان در سطح استان ارائه ميدهد .
4- تعريف واژه هاي كليدي :
آموزش فني حرفه اي :مجموعه آموزشهاي عملي و علمي است كه هدف آن فراهم نمودن بستري مناسب جهت كسب دانش و ايجاد نگرش و وپرورش مهارت فراگير ان به منظور امر از شغل ويا ارتقاءمهارت مي باشد كه در نهايت منجر به در يافت گواهينامه بين المللي مهارت ميگردد.
مركز : واحد آموزشي است كه بر اساس ضوابط و مقررات به منظور ارتقاء مهارت وتخصص براي كارگران شاغل و ايجادمهارت در نظر متقاضي كار تشكيل ميشود.
كارگاه:


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 102

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما