محل لوگو

طرح توليد رشته آش


طرح توليد رشته آش

نام فایل : طرح توليد رشته آش

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 11

حجم : 196 کیلوبایت


وزارت تعاون

معاونت طـرح و برنامه
طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي
توليـد رشته آشي و پلويي
با ظرفيت 360 تن در سال
مرداد ماه 1382
خلاصه طرح
موضوع طرح : توليد رشته آشي و پلويي
ظرفيت : 360 تن در سال
محل اجراي طرح : قابل اجرا در سراسر كشور
سرمايه گذاري كـل: 876 ميليون ريال
سهم آوردة متقاضي: 88 ميليون ريال
سهم تسهيلات: 785 ميليون ريال
دورة بازگشـت سرمايه: 19 ماه
اشتغالزايي : نه نفر

مقدمــه :
پديده پويايي در يك جامعه ، گذشته از تاثير در ساختارهاي ديگر زندگي از قبيل روابط اجتماعي ، مسكن ، بهداشت، آموزش و غيره، كم و بيش در نوع و مواد مصرفي آن جامعه نيز تاثير مستقيم داشته و بسته به وضعيت اقتصاد جامعه در اغلب جوامع دگرگوني هاي كاملا مشخص، در وضع و نوع تغذيه به وجود آورده است.
لذا همين مساله باعث شده است كه اقشار مختلف جامعه در ميان غذاهاي متنوع دست به انتخاب زده و نوع مواد مصرفي را با در نظر گرفتن دو فاكتور اساسي يعني مطلوبيت فرهنگي و امكانات اقتصادي در برنامه غذايي خود قرار دهند.
در اين ميان يكي از انواع غذاهايي كه با توجه به معيارهاي مورد اشاره مورد توجه اقشار مختلف مردم قرار گرفته است انواع رشته هاي آش و پلويي مي باشد كه گذشته از ظاهر مطلوب و تطابق با تحولات فرهنگي از جنبه اقتصادي نيز مقرون به صرفه است. زيرا ماده اوليه آن ، گندم ، خوراك اصلي و دائمي ما را تشكيل مي‌دهد و اين در شرايطي است كه تعدادي از استانهاي كشور، رشته مورد نياز خود را از ساير استانها تامين مي‌كنند. لذا اين امر لزوم تشكيل چنين كارخانجاتي را در مناطقي از كشور كه مصرف بيشتري دارند را نشان مي‌دهد.

روش تولـيد :
ابتدا آرد را به صورت خمير درآورده كه اين عمل در دستگاه خميركن انجام مي‌گيرد. سپس خمير ساخته شده وارد دستگاه خمير پهن كن مي‌شود ، سپس خمير پهن شده برش داده مي‌شود و بعد از آن وارد اطاق خشك‌كن مي‌شود تا عمل خشك كردن انجام بگيرد. سپس محصول آماده شده بسته بندي شده و آماده عرضه به بازار خواهد بود.
با توجه به مصرف بالاي انواع رشته هاي خوراكي در ايران ، توجيه اقتصادي اجراي اين طرح مناسب بوده ضمن اينكه با اجراي اين طرح ، مي‌توان بستر مناسبي را براي اشتغال نيروهاي ماهر و نيمه ماهر فراهم آورد كه با توجه به ماهيت صنايع غذايي بانوان مي‌توانند سهم بسزايي در آن داشته باشند.
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 57

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما