محل لوگو

صنعت جهانگردی در دولت جدید با شتاب بیشتر دنبال می


صنعت جهانگردی در دولت جدید با شتاب بیشتر دنبال می

نام فایل : صنعت جهانگردی در دولت جدید با شتاب بیشتر دنبال می

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 14

حجم : 132 کیلوبایت


صنعت جهانگردی در دولت جدید با شتاب بیشتر دنبال می‌شود
باشروع كار دولت جدید برنامه‌های توسعه گردشگری با سرعت بیشتری اجرا می‌شود.
احد قضایی مدیركل تبلیغ و بازاریابی سازمان میراث فرهنگی وگردشگری با بیان این مطلب به خبرنگار آسیا افزود: ایجاد اشتغال و تامین نیازهای جوانان كشور از برنامه‌های اولویت‌دار دولت جدید به شمار می‌آید و باتوجه به ویژگی‌های صنعت گردشگری در زمینه درآمدزایی كه یك منبع مهم محسوب می‌شود و ایجاد اشتغال كه عامل موثری در رفع بیكاری است مسلماً كابینه جدید توجه خاصی به این صنعت خواهد داشت.
قضایی یاد‌آور شد، برنامه‌های توسعه صنعت كشور در برنامه چهارم توسعه، باتلاش فراوان و بررسی‌های كارشناسی تهیه شده كه علاوه بر ایجاد كار برای بیكاران و تولید درآمد از لحاظ برون مرزی نیز بسیار شایسته توجه است.
حضور گروه‌های انبوه جهانگردان در كشور ما بهترین وسیله برای تغییر دیدگاه‌های منفی اعمال شده از تبلیغات بیگانگان است.
مدیر كل تبلیغ و بازاریابی سازمان میراث فرهنگی وگردشگری گفت: شركت ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی جهانگردی یكی از بهترین روش‌های حضور سیاسی ایران در محافل مختلف جهان به شمار می‌آید.
تبليغات در جهان امروز ، همانند بسياري از فعاليتهاي اقتصادي – اجتماعي، امري قانونمند و مشمول قواعد و مقررات خاص است. اكنون ديگر كمتر كشوري را ميتوان يافت كه واحد هاي كوچك و بزرگ اقتصادي آن، در مجموعه فرآيند توليد و فروش كالا و خدمات خود، از ابزار تبليغات به شكل حرفه اي آن، بهره نبرند و قوانين و مقرراتي در اين زمينه نداشته باشند .
آيين نامه تاسيس کانون آگهي و تبليغات
شورای انقلاب جمهوری اسلامی ايران در جلسه مورخ 27/12/1358 بنا به پيشنهاد شماره 1031/45/6161 مورخ 18/7/1358 وزارت ارشاد ملی به استناد ماده 6 قانون تاسيس وزارت اطلاعات و جهانگردی (سابق) آئين نامه تاسيس و نظارت برنحوه کار و فعاليت کانون های آگهی و تبليغاتی را بشرح زير تصويب نمودند:
ماده 1- منظور از کانونهای آگهی و تبليغاتی در اين آئين نامه سازمانهائی هستند که کار آنهاتنظيم، تهيه، مشاوره و اجرای برنامه های تبليغاتی و روابط عمومی و انجام دادن سايرخدمات بری معرفی و فروش کالا يا خدمات مربوط می باشد. اين سازمانهابايد برای انجام دادن خدمات مورد نظر دارای تجهيزات لازم و نيروی انسانی ماهر برای قسمتهای مختلف خود باشند. محل کانونهای آگهی وتبليغتی بايد تنها به امور مذکور در اين ماده اختصاص يابد.
ماده 2- ماموران صلاحتيدار وزارت ارشاد ملی می توانند در تمام مواقع چگونگی فعاليت و دفاتر کانونهای آگهی و تبليغاتی را بررسی نمايند.
ماده 3- هر شخص حقيقی و يا حقوقی وقتی می تواند به فعاليتهای موضوع ماده يک اين آئين نامه بپردازد که از وزارت ارشاد ملی پروانه بگيرد و مدير مسئولی که حائز شرايط مندرج در اين آئين نامه باشد به وزارت ارشاد ملی معرفی نمايد.(ماده 21)
نقد و بررسي قوانين و مقررات تبليغاتي در كشور
آيين نامه تاسيس و نظارت بر نحوه كار و فعاليت كانونهاي آگهي و تبليغات:
همانگونه كه قبلا" نيز اشاره كرديم، به غير از چند ماده و تبصره اي كه در بخشهاي قبل از آنهاياد شد، تنها مقرراتي كه در حال حاضر مي توان به آن استناد كرد، همين آيين نامه است.
نبودن تبليغات در زمان تصويب اين قانون، مشخص نبودن حدود و ضوابط شرعي و قانوني تبليغات پس از انقلاب اسلامي، فقدان الگوهايي كه قابل نقد و بررسي باشند و همچنين پيشرفت فناوري و تكامل ابزارها و شيوه هاي تبليغاتي در سالهاي پس از تصويب اين قانون،
از دلايل ضعف آن در سازماندهي تبليغات در جامعه امروز است.
در اين بخش ابتدا به بررسي كلي قوتها و ضعفها و همچنين كمبودهاي اين قانون و سپس به
بررسي مواد آن مي پردازيم.
الف – نقد و بررسي كلي قوتها و ضعفهاي قانون
1-دو موضوع در يك مجموعه مقررات
آيين نامه تاسيس و نظارت ... ، از نظر ساختار، به دو بخش اساسي تقسيم مي شود:
بخش اول، نحوه تاسيس ونظارت بر عملكرد شركتهاي تبليغاتي است و بخش دوم، ضوابط
تبليغات تجاري را شامل مي شود.
همانگونه كه قبلا" ذكر شد، شركتهاي تبليغاتي اگر چه از اركان اساسي تبليغات هستند، اما
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 73

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما