محل لوگو

شركتها با مسئوليت محدود


شركتها با مسئوليت محدود

نام فایل : شركتها با مسئوليت محدود

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 11

حجم : 61 کیلوبایت


حق مالكيت ششم:
بازرگاني و تجارت(تجارت معامله)
ديگر قوانين مربوطه به بازرگاني و تجارت، بخش 18- لايحه شركتهاي با مسئوليت محدود، بخش مرغي 7111 انحلال ماده 801-18 انحلال
a
) يك شركت با مسئوليت محدود زماني منحل ميشود و امور مربوط به آن خاتمه مي يابد كه موارد زير روي بدهند.
1) در همان زمان يك قرارداد شركت با مسئوليت محدود بسته شود، اما در هيچ زمان ديگري در قرارداد با مسئوليت محدود اعلام نشود، بنابراين شركت با مسئوليت محدود، وجود دائمي خواهد داشت.
2) بر طبق اتفاقات روي داده كه در قرارداد شركت با مسئوليت محدود بيان مي شود.
3) مگر اينكه بگونه اي ديگر كه در يك قرارداد شركت با مسئوليت محدود قيد شد، طبق راي مثبت و يا موافقت كتبي، اعضاء شركت با مسئوليت محدود، يا اگر بيشتر از يك دسته يا گروه از اعضاء وجود دارند، سپس توسط اعضاي هر دسته يا گروه، و در موارد ديگر توسط اعضايي كه صاحب 3/2 از درصد جاري، يا ديگر سهم در درآمدهاي شركت با مسئوليت محدود كه متعلق به همه اعضاء يا توسط اعضاء گروه يا دسته هستند، باشد؛ همانطور كه اختصاص داده شده است.
4) در هيچ زماني، هيچ وجود نداشته باشد. مشروط بر اينكه آن شركت با مسئوليت محدود منحل نشود و نيازي به خاتمه يافتن آن نيز نباشد.
a
) مگر اينكه به عبارت ديگر، مشروط بر اينكه قرارداد شركت با مسئوليت محدود با 90 روز يا چنين دوره اي همانند آنكه در قرارداد شركت با مسئوليت محدود مشروط شده بود. بعد از وقوع حادثه اي كه ادامه عضويت آخرين عضو باقي مانده را فسخ كرد، نمايندگان شخصي، آخرين عضو باقي مانده، با ادامه شركت با مسئوليت محدود كتبا موافقت كنند و براي پذيرش نمايندگان شخصي چنين اعضائي يا داوطلب شدن آن و انتصاب يك شركت با مسئوليت محدود به عنوان يك عضو معتبر(قانوني) تحت عنوان پيشامد حوادثي كه باعث فسخ شدن ادامه عضويت آخرين عضو باقي مانده شود. مشروط بر اينكه يك قرارداد شركت با مسئوليت محدود ممكن است مشروط بر اين باشد كه نمايندگان شخصي آخرين عضو باقيمانده براي ادامه شركت با مسئوليت محدود و براي پذيرش چنين عضوي به عنوان نماينده شخصي و ياد او طلبي اش و يا انتصاب يك شركت با مسئوليت محدود به عنوان يك عضو معتبر قانوني به عنوان پيشامد حوادث كه باعث فسخ شدن ادامه عضويت آخرين عضو باقي مانده مي شود، ملزم به توافق كتبي مي شوند.
b
) يك عضو در شركت با مسئوليت محدود، به شيوه اي مشروط براي عقد قرارداد شركت سهامي، پذيرفته شود، به شكلي قانوني به عنوان پيشامد حوادثي كه ادامه عضويت آخرين عضو باقي مانده را فسخ مي كند. با 90 روز يا چنين دوره اي همانطور كه در قرارداد شركت با مسئوليت مشروط شده بود، بعد از پيشامدي كه ادامه عضويت آخرين عضو باقي مانده را فسخ كرد متعاقب تصريح قرارداد شركت با مسئوليت محدود كه بطور خاصي براي يك عضو از شركت سهامي آماده شده بود، سپس عضوي در شركت با مسئوليت محدود باقي نماند.
5) ثبت حكم قضايي انحلال براساس ماده 802-18 اين حق مالكيت مي باشد. به عبارت ديگر به شرط اينكه يك قرارداد شركت با مسئوليت محدود، مرگ، بازنشستگي، استعفاء، اخراج، ورشكستگي و يا مرگ هر يك از اعضاء، يا روي دادن حادثه ديگري كه باعث فسخ شدن ادامه عضويت هر عضو شود، دليل منحل شدن شركت با مسئوليت محدود نخواهد بود و يا امور مربوط به آن به پايان نخواهد رسيد. و بر مبناي دو روي دادن چنين حوادثي شركت با مسئوليت محدود، بدون انحلال ادامه پيدا خواهد كرد. هر زماني كه عمل كردن به تجارت در توافق با يك شركت با مسئوليت محدود منطقي نباشد، درخواست توسط يك عضو يا براي يك عضو يا مدير دادگاه انصاف ممكن است حكم به انحلال يك شركت با مسئوليت محدود باشد. مگر اينكه به عبارت ديگر، مشروط بر اين باشد كه يك قرارداد شركت سهامي، رئيس بطور غيرقانوني شركت با مسئوليت محدودي را منحل نكند و يا هيچيك از اعضاء يا شخصي كه توسط اعضاء پذيرفته شده باشد، اگر بيشتر از يك دسته يا گروه از اعضاء وجود داشته باشند سپس توسط دسته يا گروه از اعضاء در هر موردي، توسط اعزايي كه صاحب بيشتر از 50% از درصد فعلي و يا ديگر سهم قانوني اختصاص داده شده است، در سهم شركت با مسئوليت محدود كه مالك آن تمامي اعزاي شركت و يا اعزاي هر دسته و گروه هستند. ممكن است امور شركت با مسئوليت محدود را تعطيل كند بر مبناي درخواست هر عضو يا رئيس و يا نماينده شخصي عضو يا رئيس يا منتقل اليه و همراه با آن ممكن است يك سرپرست انحلال را منصوب كند.
b
) بر مبناي انحلال شركت با مسئوليت محدود و تا زمان تشكيل دادن پرونده تاديه فسخ با عنوان شروط ماده 203-18 اين حق مالكيت: شخصي كه در حال منحل مردن امور مربوط به شركت با مسئوليت محدود است، ممكن است، بنام و بخاطر شركت با مسئوليت محدود، تحت پيگرد قانوني قرار بگيرد، اگر چه كه از نظر مدني، جنايي اجرايي به تدريج داد و ستدهاي شركت سهامي فيصله داد و يكسره مي شود، دارايي هاي شركت با مسئوليت محدود واگذار مي شود، بدهيهاي شركت، پرداخت مي شوند و ديگر اموال باقيمانده از شركت با مسئوليت محدود بين اعضاء توزيع مي شود. بدون تاثير گذاشتن روي مسئوليت اعضاء روسا بدون مسئوليت زيادي روي منحل كردن اعضاء و هيات مديره.
توزيع اموال:
بر مبناي منحل كردن شركتي با مسئوليت محدود، دارائيها، اموال به ترتيب زير توزيع خواهد شد.
1) به طلبكار: شامل اعضاء و روسايي كه طلبكار هستند، بهر حال خسارت اموال شركت تا اندازه اي توسط دولت مجاز است- خواه پرداخت و يا ايجاد شروطي منطقي براي پرداخت در مورد آن- مگر اينكه مسئوليتهاي مشروط منطقي براي پرداخت ايجاد شود و مسئوليتهايي براي مالياتها به اعضاء يا عضو قبلي تحت اين حق مالكيت ماده 601-18و 604-18 واگذار شد.
2) مگر به عبارت ديگر به شرط اينكه يك قرارداد شركت با مسئوليت محدود با عضو يا اعضاي قبلي در خسارت اموال براي ماليات تحت عنوان ماده 604-18 و 601-18
3) مگر به عبارت ديگر به شرط اينكه در يك قرارداد شركت با مسئوليت محدود با اعضاء اولا بخاطر بازگشت مالياتهايشان و دوما بخاطر سهمشان از شركت با مسئوليت محدود، به تناسب سهم اعضاء از ماليات
b
) يك شركت با مسئوليت محدود كه منحل شده است.
1) پرداخت خواهد كرد و يا شرايط منطقي براي پرداخت كردن تمامي مطالبات و تعهدات ايجاد مي كنند كه شامل تمامي سهم ها و مطالبات مشروط يا قراردادي كه با عنوان شركت با مسئوليت محدود شناخته مي شوند.
2) چنين قيد و شرطي ايجاد خواهد شد. همانطور منطقي خواهد بود. احتمالا براي كافي بودن شرط جبران خسارتي كه در شركت با مسئوليت محدود مشخص شده. يا ناشي از اينهم نيست بلكه بر مبناي حقايقي كه در شركت با مسئوليت محدود شناخته شده اند كه احتمالا در شركت سهامي با مسئوليت محدود ناشي و يا شناخته شده اند با 10 سال بعد از تاريخ انحلال آن
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 45

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما