محل لوگو

ساختماني


ساختماني

نام فایل : ساختماني

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 5

حجم : 33 کیلوبایت


موضوع تحقيق:
بازيد از يك كارگاه ساختماني
مدرس و استاد راهنما:
جناب مهندس مولائي
ارائه دهنده:
فرشيد عامري
بهار 87
فهرست
مقدمه
موضوع پروژه
كنترل ورودي و خروجي مصالح
مصالح پاي كار
كنترل عمليات كارگاهي و عملكرد ماشين آلات
كنترل نتايج آزمايش مصالح در كارگاه
تعاريف
عكس هاي از يك كارگاه
مقدمه:
اصولا كارگاه هاي ساختماني، عمراني بسته به نوع عمليات موضوع پيمان كه بايد در آن اجرا شود. مجهز به انواع مصالح و تجهيزات كارگاهي، ماشين آلات و ابزار، وسايل، تاسيسات و ساختمانهاي موقت و همچنين نيروي انساني ثابت و متغيري مي باشد كه در اين ارتباط مكان هاي كه در خارج از زمين هاي تحويلي كارفرما به پيمانكار مي باشد مانند كارخانه هاي توليد قطعات پيش ساخته و تجهيزاتي كه بعدا در كار نصب وجز مصالح و تجهيزات پاي كار محسوب مي شوند، جز كارگاه به شمار نمي آيند.
از عواملي كه در يك كارگاه ساختماني مي توانند تعيين كننده باشند مي توان به
كنترل ورودي و خروجي مصالح به كارگاه
مصالح پاي كار
كنترل عمليات كارگاه و عملكرد ماشين آلات
موضوع پروژه:
اين پروژه در خيابان امام جمعه خيابان ويلا نبش كوچه هشتم قرار دارد كارفرماي اين پروژه شركت چارواتا و پيمانكار آن مهندس كشگر است تاريخ تحويل زمين در قرارداد 1/8/86 و شروع به كار پيمانكار در تاريخ 15/10/86 بوده است كه طبق مفاد اين قرارداد بايد ساختمان تا تاريخ 10/12/87 به اتمام برسد. البته تاريخ اتمام سفت كاري ساختمان 15/11/86 بوده است.
در متن قرارداد، مدت تجهيز كارگاه 26 روز و سفت كاري آن به مدت يكسال و دو ماه و انجام كارهاي متفرقه و برچيدن كارگاه به مدت 15 روز تعيين شده است. مساحت زمين اين پروژه 350 متر مربع و زير بناي ساختمان 2000 متر مربع كه معادل 60% زمين مي باشد و ساختماني مسكوني است كه سه قسمت دارد. يك قسمت مياني و دو قسمت كناري كه به صورت قرنيه هستند ساختمان 5 طبقه است كل ساختمان 10 واحد است. واحدها از 90 تا 140 متر هستند و ساختمان داراي پاركينگ است. رامپ آن بتني است. فونداسيون آن 4 نوع تيپ دارد از نظر ابعاد و آرماتور. همچنين اين كارگاه از نظر نيروي انساني داراي 6 كارگر دائم بوده كه اين تعداد تا روي 12 نفر نيز افزايش مي يابد.
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 81

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما