محل لوگو

رشته دامپزشكي


رشته دامپزشكي

نام فایل : رشته دامپزشكي

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 4

حجم : 205 کیلوبایت


رشته دامپزشكي

رشته دامپزشکي در ذهن يک دانش آموز دبيرستان ابعاد بسيار محدود و معيني دارد، در بعضي موارد تصورات نادرست نيز ذهن دانش آموزان ما و بلکه عامه مردم را اشغال کرده است.
در حال حاضر رشته دامپزشکي با علوم تغذيه و علوم آزمايشگاهي ارتباط کاري خوبي پيدا نموده. وظيفه اين رشته پيشگيري و درمان بيماري‌هاي دامي و ريشه کني و تامين بهداشت عمومي دام مي‌باشد بخش جراحي در رشته دامپزشکي با همه جذابيت‌هايش داراي مشکلات و سختي‌هايي است که در بخش عکس مي‌توانيد قسمتي از اين سختي‌ها را ببينيد.
کنترل بهداشتي بيماري‌هاي مشترک بين انسان و دام و کنترل بهداشتي و مواد غذايي که از دام بدست مي‌آيد از ديگر وظايف اين رشته است. اين رشته دوره مقطع کارداني و دکتراي حرفه‌اي عرضه ميگردد. فارغ‌التحصيلان دوره کارداني به عنوان کاردان دامپزشک و تحت نظر دکتر دامپزشک در کلينيک يا مراکز تحقيقاتي مشغول به کار مي‌شوند. طول دوره کارداني 2 سال و طول دوره دکتراي حرفه‌اي حدود 6 سال است. دانشجويان اين رشته بايد ادامه کار در اين رشته از توانايي جسمي و علاقمندي کافي برخوردار باشند تا بتوانند در شرايط مختلف آب و هوايي فعاليت کنند.
سطوح رشته:
رديف
نام دانشگاه
کارداني
کارشناسي
ارشد
دکترا
1
آزاد- بابل

 
 
 
2
آزاد- بجنورد

 
 
 
3
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 82

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما