محل لوگو

دانستنيها


دانستنيها

نام فایل : دانستنيها

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 17

حجم : 162 کیلوبایت


مقدمه
آيا تاکنون به اين موضوع فکر کرده‌ايد که هنگام مطالعه از چه روشي استفاده مي‌کنيد؟ يک روش مطالعه صحيح و اصولي مي‌تواند بسياري از مشکلات تحصيلي را از بين ببرد. بررسيهاي بعمل آمده گوياي آن است که افرادي که در زمينه تحصيل موفق بوده‌اند، روش صحيحي براي مطالعه داشتند.
يادگيري
(
learning
) مسئله‌اي است که در سراسر طول زندگي انسان بويژه در
دوران دانش آموزي
و
دانشجويي
اهميت زيادي دارد. چرا که دانش آموزان و دانشجويان هميشه در معرض امتحان و آزمون قرار دارند و موفقيت در آن آرزوي بزرگشان است.
شايد به افرادي برخورده باشيد که مي‌گويند: همه کتابها و جزوه‌ها را مي‌خوانم، اما موقع امتحان آنها را فراموش مي‌کنم، يا من استعداد درس خواندن را ندارم، چون با اينکه همه مطالب را مي‌خوانم اما هميشه نمراتم پايين است و يا ... . بسياري از اينگونه مشکلات به نداشتن يک روش صحيح براي مطالعه باز مي‌گردد. عده‌اي فقط به حفظ کردن مطالب اکتفا مي‌کنند، بطوري که يادگيري معنا و مفاهيم را از نظر دور مي‌دارند. اين امر موجب فراموش شدن مطالب بعد از مدتي مي‌شود، در واقع آنچه اهميت دارد يادگيري معنا و مفهوم است، چيزي که نمي‌توانيم و نبايد از آن دور باشيم.
براي آنکه مطلبي کاملا آموخته شده و با اندوخته‌هاي پيشين پيوند يابد، بايد حتما معنا داشته باشد، در اين صورت احتمال يادگيري بيشتر و احتمال
فراموشي
کمتر خواهد شد. بنابراين قبل از اينکه خود را محکوم کنيم به نداشتن استعداد درس خواندن ، کمبود هوش ، کمبود علاقه ، عدم تونايي و ساير موارد ، بهتر است نواقص خود را در مطالعه کردن بيابيم و به اصطلاح آنها بپردازيم. در اينصورت به لذت درس خواندن پي خواهيم برد. اولين قدم در اين راستا آن است با اندکي تفکر عادتهاي نامطلوب خود را در مطالعه يافته و سپس عادتهاي مطلوب جايگزين آن گردد.
اولين ها در ايران
اولين زني که به مجلس راه يافت
اولين زني که بعنوان کارمند پا به مجلس شوراي ملي گذاشت ، خانم (فخري راستکار) بود که از سال 1319 يعني زماني که پاي هيچ کارمند يا نماينده زني به مجلس باز نشده بود ،
دانستنيها
:
آيا آدامس جويدن خوبه؟

همة افراد گاه براي خوش‌بويي دهان و سفيدي دندان‌هاي خود از مواد معطر و آدامس‌هاي مختلف طعم‌دار استفاده مي‌کنند. اما مي‌دانيد که سقز ـ مادة اصلي تشکيل‌دهندة آدامس ـ چه اثري بر سلامت دندان‌ها دارد؟
 
تأثير آدامس در حفظ سلامت دهان و دندان
 
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 76

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما