محل لوگو

خطوط لوله و مخابرات


خطوط لوله و مخابرات

نام فایل : خطوط لوله و مخابرات

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 2

حجم : 26 کیلوبایت


مدير عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران بر نقش راهبردي اين شرکت در دستيابي به اهداف کلان صنعت نفت تاکيد کرد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومي شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران، مهندس حسين ايزدي، در گردهمايي سالانه مديران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران با تاکيد بر نقش و اهميت نيروي انساني به عنوان بزرگترين سرمايه‌ شرکت در پيشبرد اهداف، خواستار حمايت از نيروهاي جوان به ويژه نيروهاي فعال در مناطق و جدي گرفتن مساله آموزش شد.
ايزدي با تاکيد بر نقش محوري شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت در پيشبرد اهداف صنعت نفت کشور، اظهار داشت: در بازديد از اين نمايشگاه انرژي کيش ديديم که فعاليت اکثر شرکت‌کنندگان به نوعي وابسته به فعاليت هاي اين شرکت است که اين مساله نشانگر جايگاه راهبردي و اهميت فعاليت ‌هاي شرکت است.
وي همکاري کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران را از ويژگي‌هاي اين شرکت خواند و خواستار تداوم اين همکاري ‌هاي نزديک و همدلانه شد.
در ادامه گردهمايي سالانه مديران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران، مديران مناطق انتقال شرکت به بررسي سازوکارهاي و چالش‌هاي موجود در مناطق خود پرداختند.
اين گردهمايي دو روزه با حضور مديرعامل، اعضاي هيئت مديره، مديران مناطق يازده گانه، روساي ستادي و معاونان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران، روز گذشته (سه شنبه 28 آبانماه) در مشهد مقدس آغاز به کار کرد و امروز (چهارشنبه 29 آبان) به کار خود پايان مي دهد.


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 83

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما