نام فایل : تبلیغ
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 6
حجم : 42 کیلوبایت
مقدمه:
گاهی واژه ها تأثیرگزارتر از چیزی هستند که تصور می شوند.
واژه هایی هر چند کوچک که ممکن است انقلابی را مهمان یک زندگی، صنعت و یا یک کشور کنند.
در کشور ما شعار تبلیغاتی کارکرد مؤثری پیدا کرده و مورد استقبال قرار گرفته.
برخی از این شعار ها حتی به صورت مثل در آمده اند.
مثل شعار صا ایران : هر روز بهتر از دیروز.
اما سؤال این است که آیا این شعار ها توانسته اند در جهت اهدافی که تبلیغ یک کالا در مورد دستیابی به آنهاست حرکت کنند یا نه ؟
گفته میشود که شعار های تبلیغاتی مؤثرترین ابزار به منظور جلب توجه افراد به یک یا چند جنبه از یک محصول یا خدمت هستند.
یک شعار تبلیغاتی مؤثر معمولاً:
مزایای اصلی یک محصول یا برند را برای مشتریان بالقوه بیان میکند .
به فاصله ی یک محصول و محصولات رقبا اشاره میکند .
یک شخصیت متمایز را برای خود اقتباس می کند.
جایگاهی موثق و باور پذیر از یک برند یا محصول ارائه میدهد.
نیاز و خواسته را در مشتری ایجاد میکند.
سخت فراموش میشود و در خاطره ماندگار میشود، چه آنرا دوست داشته باشیم و چه از آن خوشمان نیاید. به ویژه اگر با یکی از شیوه های ثبت در حافظه نظیر سرود، شعر،تیزر و باتصویر همراه شود.
برخی از شعار های تبلیغاتی معروف:
توشیبا
Toshiba)
) برای محصولات خانگی خود شعار« نسخه برداری نکنید، بهترین باشید»را انتخاب کرده
Don’t copy,lead)
)
مک دونالد: عاشقشم (
( I am lovin it
بی ام دبلیو: بهترین ماشین برای رانندگی
The altimate driving machin)
...
مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان