محل لوگو

طراحی سایت


طراحی سایت

نام فایل : طراحی سایت

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 18

حجم : 145 کیلوبایت


طراحی سایت
مقدمه :
مفهوم گسترده شبکه جهانی اینترنت ،ابزارهای متعدد و نوینی را ارائه کرده است.امروزه یکی ازابزارهای بسیارمهم درارائه اطلاعات ، خدمات ، و تبلیغات کالا ها و... استفاده از اینترنت است. ابزارهایی نظیر پست الکترونیکی ، تلفن اینترنتی و ده ها ابزار دیگر . یکی از این ابزارها که به صورت گسترده ایی رواج پیدا کرده است وب سایت است . ابزار قدرتمند و پیشرفته ایی که هم اکنون برای محاسبه کمی تعداد آنها می بایست از کلمه میلیارد استفاده کرد .وب سایت ، فضایی را در اختیار ما می گذارد تا آنچه رامی خواهیم به صورت یک ویترین اختصاصی در معرض دید جهانی قرار دهیم ، محیطی برای نمایش عملکرد ها ، خدمات ، فعالیت ها ، کالاها ، ابزار ها و.... با استفاده از ابزارهای نمایشی حرفه ای و جذاب و همچنین به زبانهای متعدد ، فضای مجازی را برای فرهنگ سازی ، تعامل های گروهی ، تجارت و.... به وجود می آورد . این مقاله در مورد طراحی وب وعناصر مهم در طراحی وب تهیه شده است . وشامل مواردی چون (وب سایت –مراحل ساخت وب سایت - طراحی وب سایت – واهمیت رنگ در طراحی سایت )و در نهایت به عنصر مهم در فضای مجازی یعنی مخاطب و نقش آن در رسانه ها (به ویژه اینترنت و طراحی سایت)پ
پرداخته شده است .
وب سایت چیست ؟
وب سایت مجموعه ایی از صفحات مرتبط به یکدیگر است که انبوهی از اطلاعات را در قالب متن ، تصویر ، صدا و فیلم در اختیار بیننده قرار می دهد .
البته تمام اشخاص وسازمان هامی توانند وب سایت داشته باشند . به جرات میتوان گفت که سریعترین و بهترین راه معرفی فعالیت ها ، محصولات ، و شرکت ها وب سایت است .
[1]
مزایای وب سایت چیست ؟
* در دسترس بودن بدون محدودیت مکانی وزمانی
* استفاده از فن آوری بین المللی برای نمایش عملکرد ها ، خدمات ، فعالیت ها ، کالاها ، ابزارها و... (می توان کلیه اطلاعات مربوط به یک سازمان ، مانند بیوگرافی ، حوزه فعالیت ، ومحصولات را در قالب یک کاتالوگ جامع ایجاد کرد ( با این تفاوت که بر خلاف کاتالوگ های عادی نیازی به چاپ و توزیع این کاتالوگ نخواهد بود و به سهولت و در کمترین زمان برای کلیه افرادی که به اینترنت متصل هستند قابل دسترس خواهد بود )
* سادگی ارتباط با مخاطبین خاص وعام
*بهره گیری از رسانه وسیع تبلیغی
*مقرون به صرفه بودن
* ارائه نمایشی قدرتمند وجذاب ، ومعرفی پویای خود
و....
انواع سایت
از لحاظ نحوه طراحی واجراو مدیریت فنی دو نوع سایت وجود دارد :
وب سایت های ایستا
[2]
: این وب سایت ها بیشتر حالت اطلاع رسانی ومعرفی عملکردها ، خدمات ، فعالیت ها ، کالاها ، ابزارها و... دارند . که دارای حالت نمایشی ثابت وصفحات معین هستند .
وب سایت های پویا
[3]
:این وب سایت ها کلا ً با زبانهای برنامه نویسی تخصصی تحت اینترنت ساخته می شوند ، حالت نمایشی پویا ومتغییری دارند ، قابل کنترل و مدیریت هستند ، دارای ارتباط تعاملی با کاربر می باشند .
از نظر تقسیم بندی هدف سایت ، انواع زیر قابل ارائه هستند :
...


مبلغ قابل پرداخت 26,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 87

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما