محل لوگو

گردن درد


گردن درد

نام فایل : گردن درد

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 18

حجم : 62 کیلوبایت


آنچه شمادرباره گردن درد باید بدانید:
ناحیه سروگردن نسبت به فشارهای مختلفی آسیب پذیر است. طرز ایستادن باعث آسیب دیدگی گردن، سر و ستون فقرات می شود. تصادفات ماشینی می تواند باعث ضربه دیدن شود. پیری و سائیدگی نیز می تواند باعث تورم مفاصل گردند. حتی فعالیتهای مثل جویدن لثه های دندان و مطالعه در تختخواب هم می تواند باعث درد گردن شود. چگونه ما می توانیم جلوی این مشکلات پنهانی را بگیریم؟ و اگر ما جلوی آنها را بگیریم چگونه می توانیم به سرعت این مشکلات را حل نماییم.
دراین مقاله شما موارد زیر را خواهید آموخت:
1- تشریحی مقدماتی از ناحیه گردن
2- دلایل رایج برای گردن دردها و سردرد ها
3- راه های کاهش فشار و خطر آسیب پذیری
4- تمریناتی که باید درخانه انجام شوند
5- چگونگی کمک گرفتن از یک متخصصص درمان شناسی
هر مشکلی که طبیعی است در مانی جسمانی که درمان شناس جسمی دارند . چطور می تواند به معالجه سریع شما کمک کند و عادات جدید برای کم کردن خطر آسیب دیدگی گردن را به شما آموزش دهد.

* تشریح ناحیه گردن
یکی از پرانعطاف ترین نواحی ستون فقرات ناحیه گردن می باشد که از مهره هفت دیسک انعطاف پذیر ماهیچه ها و رباط های مهره ای که برای نگهداشتن آنها در جایشان تشکیل شده است بالاترین دیسک گردنی قسمت بالای ستون فقرات را به ابتدای کاسه سر منتقل می کند. ریسمان فقراتی که تکانهای عصبی را به هر قسمت از بدن می فرستد از طریق یک کانال در مهره های گردنی و در ادامه آن همه راهها به سمت پائین ستون فقرات امتداد می یابد. عصبهای گردن به سمت بازوها پخش می شوند به همین علت درد بازو بیشتر مواقع باعث ایجاد مشکل درگردن می گردد.
* علت های ممکن برای گردن دردها و سردرد ها:
یکی از رایج ترین دلایل دردگردن و بیشترمواقع سردردها، فشارهای ناچیز است. عادتهای بد ایستادن بدون هیچ فشاری حتی فعالیتی ناچیر مطالعه درتختخواب کمی تواند منجر به دردگردن، سردرد و مشکلات بیشتری گردد. قانون اولیه ساده است. گردن درد را در وضعیت طبیعی هر زمان که ممکن است حفظ نمایید. به عبارت دیگر به مدت طولانی گردن خود را به سمت جلو خم نکنید سعی کنید برای مدت طولانی یک وضعیت ننشینید. اگر شما مجبور بودید برای مدت طولانی بنشینید طرز قرارگیری خود را خوب کنید. سر خود را به حالت طبیعی نگهدارید. مطمئن شوید که پشت شما تقویت و حفاظت می شود.
زانوهای خود را پائین تراز رانهایتان نگاهدارید و اگر ممکن شد بازوهایتان را استراحت دهید.
مطالعه در تختخواب می تواند باعث درد گردن شود خصوصاً اگر شما روی چند بالش دراز کشیده باشید و گردن شما به سمت جلو خمیده باشد و بازوهای خود را بمنظور نگاهداشتن کتاب به سمت بیرون نگه دارید. اگر شما قصد دارید در تختخواب مطالعه نمایید گردنتان را راحت نگهدارید.از یکی از محصولات مخصوصی که برای این هدف طراحی شده استفاده نمایید مثل یک بالش گوه ای برای نگهداشتن کتاب یا یک« میز کوچک» دستی سرانجام یادتان نرود که برای مدت طولانی در وضعیتی هر اندازه ساده قرار نگیرید بدن شما ساخته شده که حرکت کند.
وضعیت خواب شما علت ممکن دیگری برای مشکلات گردن است آیا بالش شما باعث می شود که با گردنتان دریک گوشه بخوابید یا خیلی بالا و یا خیلی پائین؟ اگراینچنین است لازم است که شما یک بالش جدید تهیه کنید.بالشهای پری( ساخته شده از پر) معمولاً بهتراز
foam
فوم هستند آنها براحتی به شکل گردن در می آیند. همچنین یادتان باشد که بالشها برای همیشه دوام نمی کنند. بعد از یک سال یا بالشهای پری که دچار خرابی با له شدگی می شوند لازم است که تعویض شوند بعلاوه تختخوابی که باندازه کافی پشت را نگه میدارد میتواند یکی از علل ناراحت بودن گردن باشد.
دراینجا راههای دیگری که جلوی گردن درد یا سردرد شما را بگیرند آمده است:
* سعی کنید تمرینات کششی ، قبل از خواب و قبل از هرکاری در صبح انجام دهید؛
* روی شکمتان نخوابید این وضعیت فشار زیادی را روی گردنتان وارد می آورد؛
*گردنتان را برروی بالش قرار ندهید گردن، و ستون فقرات خود را به حالت طبیعی نگه دارید.
قانون وضعیت طبیعی همچنین برای مردمی که زمان کارشان در پایانه های کامپیوتر صرف می شود نیز درست است باز هم یادآوری می کنیم که گردنتان را جلو نگه ندارید. میز، مانیتور و صندلی شما باید به ارتفاعی راحت میزان شود بوگونه ای که مانیتور در سطح چشم و زانوهایتان کمی پائین تر از رانهای شما قرار گیرند. اغلب مردم فهمیده اند که استفاده از کرسی زیرپا به ایجاد این وضعیت صحیح کمک می کند. به فاصله ای از مانیتور بنشینید که مجبور نباشید به سمت جلو خم شوید تا بخوبی ببینید. از جای دست صندلی استفاده کنید. بازوهای شما باید نگه داشته شوند. عینک خود اگر لازم بود استفاده نمائید از متخصص جسم بخواهید تا حالتی که برای قرار گرفتن شما درست است پیدا نماید.
شما باید همچنین از قانون وضعیت صحیح هنگام رانندگی ماشین نیز پیروی کنید. صندلی را به فاصله از پدالها میزان کنید که مجبور نباشید گردن خود را به سمت جلو بکشید.

...


مبلغ قابل پرداخت 26,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 100

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما