محل لوگو

خط مشي شركت آب و فاضلاب مشهد از ابتداي تاسيس


نام فایل : خط مشي شركت آب و فاضلاب مشهد از ابتداي تاسيس

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 9

حجم : 152 کیلوبایت


 
خط مشي شركت آب و فاضلاب مشهد از ابتداي تاسيس ، بر احترام به ارباب رجوع سعي در انجام بموقع قرار داد هاي منعقد با متقاضيان يا مشتركين و ثبت و نگهداري فعاليت هاي روزمره پايه ريزي و استوار گرديده بود . براي دستيابي به اين اهداف ، فعاليت هاي درون سازماني مانند تشكيل كميته هاي فني و تخصصي ، آموزش كاربردي كاركنان ، ايجاد سيستم مشاركت كاركنان (پيشنهادات) ، رايانه اي نمودن فعاليتها ، اصلاح شبكه ها و تاسيسات و . . . صورت مي گرفت ، ليكن وجود سيستمي كه با ايجاد آن بتوان سليقه ها را حذف نمود ،گردشهاي زائد را كاهش داد ، روشها را مستند و بهينه نمود ، به بهبود مستمر كيفيت و آموزش دائمي و كاربردي دست يافت ، پيش گيري ، شناسايي و رفع معايب نمود ،كاملا محسوس و اجتناب ناپذير مي نمود . تا اينكه در سطح كشور بحث نظام مديريت بر اساس سري استاندارد هاي ايزو 9000 توسط موسسات مربوطه و رسانه هاي گروهي مطرح شد كه در اين راستا وزارت نيرو سياست بسيار مثبتي اتخاذ كرد و شركتهاي تحت پوشش خود را تشويق به تفكر در خصوص استاندارد ايزو 9000 و استقرار آن نمود و شركت آب و فاضلاب مشهد نيز بدليل اهميت زياد موضوع . در اين خصوص مطالعات عميقي را آغاز نمود .
با اين باور كه درراستاي افزايش بهره وري و ارتقاء كيفيت ، خدمات نيروي انساني به عنوان با ارزش ترين منبع و سرمايه اصلي سازمان مي باشد چنانچه :
 
درقالب سيستم هاي نوين سازمان داده شود .
وظايف آنها شفاف تعريف شود
آموزش هاي تخصصي شغل خودرا ببينند .
 
افزايش راندمان كاري حاصل آن خواهد بود كه بيش از همه خانواده شركت از آن بهره مند خواهد شد . به تبع آن رضايت مشتركين بدست خواهد آمد و دريك گردش تبادل خدمات و اطلاعات ، رضايت مشتري به سلامت روحي و رواني كاركنان كمك خواهد نمود .
نداشتن رقيب در عرصه تأمين و توزيع آب نمي تواند توجيه ركود و يكنواختي در ارائه خدمات باشد . به همين دليل ما اخذ گواهينامه را براي رقابت ، هدف قرار نداديم .
ديديم كه روشهاي سنتي پاسخگوي نيازها و پيچيدگي هاي امروز جامعه ما نمي باشد ، بايستي به الگوهاي نوين رو آورد و تجارب جوامعي را به كار بست كه موفقيت در ارتقاء كيفيت كالا و خدمات را تجربه كرده اند . و بايد الگوهايي كه استاندارد و مستند شده اند و مي توانند راهنماي ما در اداره سازمان و ارائه خدمات با كيفيت به مشتريان باشند مورد توجه جدي قرار گيرند .انجام كارسيستمي و با كيفيت بايستي فرهنگ سازمان شود و تحقق اين مهم با افزايش ايجاد انگيزه دركاركنان ، برانگيختن حميت شركتي و همدلي شغلي درآنها با گذراز دوره هاي تخصصي حاصل خواهد شد .
بسياري از ناكامي ها درعرصه كار و زندگي ناشي از ندانستن هاست ، آموزش كاركنان براي پيمودن راههاي پيچيده آينده و تسلط برانجام وظايفشان بايستي دردستوركار قرار گيرد .
ما برآن بوديم كه حداكثر توانمندي نيروي انساني شركت را به صحنه كار و تلاش بكشانيم ، عوامل تأثيرگذار بركيفيت خدمات در فرآيند ، استحصال ، انتقال ، ذخيره سازي ، ايجاد و نگهداري شبكه ، توزيع و خدمات پس از فروش را شناسائي و خواسته هاي منطقي مشتريان را در برنامه ريزي خود لحاظ نمائيم .
درراستاي تحقق اين مهم الگوي استاندارد مديريت كيفيت ايزو9002 را براي شركت برگزيديم ، استانداردي كه تأكيد دارد نتيجه هرفرآيندي تابع چگونگي اجراي اجزاء آن فرآيند است و چنانچه هرجزء درجاي خود با نگاه به هدف وخط مشي سازمان به نحومطلوب و با كيفيت انجام وظيفه نمايد ، حاصل كار توليدوخدمات باكيفيت پيش بيني شده خواهدبود .
اين استاندارد مي گويد خدمات درهرسطحي از كيفيت كه باشد بايد روشهاي آن را مستند نمود تا پله اول براي صعود به سمت كيفيت برتر درمعرض ديد و ارزيابي قرار گيرد ، فرآيندها مرتبا" بازنگري شودو نتايج بازنگري ما را به پله هاي بالاتر كيفيت هدايت نمايد .
بدين ترتيب ضمن برآورد امكانات موجود و اطمينان از قابليت اجراي پروژه ، استقرار نظام مديريت كيفيت در دستور كار شركت قرار گرفت .
 
 
 
 
 
 
 
 
گام اول زمينه استقرار سيستم در تابستان 1376 با اعزام تعدادي از كارشناسان به دوره هاي كوتاه مدت آموزشي فراهم گرديد و با برگزاري و تشكيل جلسات متعددي زمينه هاي استقرار استاندارد هاي ايزو 9000 با اهداف بهبود سيستم ها و ارتباطات درون سازماني فراهم آمد .
...


مبلغ قابل پرداخت 27,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 46

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما