محل لوگو

خط مش+


نام فایل : خط مش+

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 2

حجم : 28 کیلوبایت


خط مشی کيفيت
شركت شيما پرتو به عنوان يکی از شرکتهای فعال در زمينه بازاريابی ، فروش و ارائه خدمات پس از فروش تجهيزات پزشکی جهت بالابردن کيفيت و نحوه ارائه خدمات فوق تصميم به استقرار، نگهداری و بهبود سيستم تضمين کيفيت نموده است. در اين راستا مديريت شرکت خط مشی خود را در زمينه کيفيت شامل اهداف کيفيت و تعهد به کيفيت به شرح ذيل تعيين و مدون کرده است. خط مشی کيفيت با اهداف سازمانی و انتظارات و نيازهای مشتريان مرتبط می باشد :
 اهداف
 الف ) خدمت به مشتری و جلب رضايت آنان در زمينه بازاريابی ، فروش و ارائه خدمات پس از فروش تجهيزات پزشکی با بالاترين کيفيت در حداقل زمان و با کمترين هزينه ممکنه در مقايسه با رقبا و در چهارچوب امکانات شرکت .
 ب ) پيشرو بودن در ميان شرکتهای خدمات پزشکی به لحاظ : ارائه خدمات ، کيفيت ، ايمنی ، کاهش هزينه ها و بهره وری با در اختيار داشتن نيروی انسانی کارآمد، دلسوز و متعهد به بهبود مستمر.
 ج ) استقرار نظام تضمين کيفيت مبتنی بر ايزو 9002:1994
 د ) همچنين جهت بهبود مستمر سيستم تضمين کيفيت هر ساله در جلسه بازنگری مديريت که در ابتدای هر سال برگزار می گردد نسبت به مشخص نمودن اهداف کوتاه مدت کيفيتی، اقدام می گردد.
 تعهدات
 مديريت در جهت دستيابی به اهداف فوق ، خود را متعهد به حفظ اين ارزشها ميدارد.
- جلب رضايت بيش از انتظارات مشتريان : نظر به تعهدات شرکت در ارائه خدمات با کيفيت بالا، انتظارات مشتريانمان را درک کرده و حتی فراتر از آن عمل نمائيم .
- بهبود مستمر : نيل به درجات عالی از طريق بهبود پايان ناپذير خلاقيتهای فردی ، بهبود مستمر کيفيت و کاهش هزينه ها .
- پيشرفت کارکنان : تشويق کارکنان به رشد و توسعه توان بالقوه خود از طريق آموزش و کسب تجربه کاری .
- کار گروهی : ترويج کار گروهی و تشويق پرسنل به مشارکت در ارائه پيشنهادات در خصوص بهبود روشها و دستورالعملهای کاری و فرآيند ارائه خدمات در جهت بالابردن کيفيت و کاهش مغايرتها .
- اختيارات پرسنل : ايجاد فضايی از مشارکت و اعتماد که پرسنل را راغب به احساس مسئوليت و مالکيت نسبت به کارشان بنمايد.
- افزايش انگيزه : ايجاد منافع و درآمد بيشتر برای پرسنل شرکت در جهت افزايش انگيزه آنان در جلب بيشتر رضايت مشتريان و بهبود مستمر کيفيت خدمات ارائه شده .
 اين خط مشی کيفيت بعنوان زير بنای اهداف شرکت می باشد و کتباً و شفاهاً به هر يک از پرسنل تفهيم شده است .
 تطابق خدمات ارائه شده توسط شرکت با خط مشی کيفيت از طريق کنترل تمامی فرآيندها و روشهای  اجرائی در محدوده ای تعيين شده انجام می پذيرد. اين کنترل با استفاده از روشهای اتوماتيک و يا دستی کنترل فرآيند و پيروی از روشهای اجرائی و دستورالعملهای کاری بدست می آيد . همه کارکنان شرکت آموزشهای لازم را در ارتباط با خط مشی کيفيت مطابق با روشهای اجرائی آموزش
TEP018
بدست می آورند .
 
 


مبلغ قابل پرداخت 27,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 61

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما