محل لوگو

هنر زندگي


هنر زندگي

نام فایل : هنر زندگي

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 8

حجم : 36 کیلوبایت


 
هنر

زندگي
هيچ مردي به خواستگاري نميرود تا همسرش را تيره بخت کند وهيج دختري پيشنهاد ازدواج را نمي پذيرد تا مردي را نا اميد سازد اما چقدرازازدواجها به خوشبختي مي انجامد وچقدر زندگي در زير يک سقف براي زوجها شادي وموفقيت به ارمغان مي آورد؟
 
هم زن و هم مرد به اختيار و اشتياق و اميدوار و با نشاط ، پيمودن جاده زندگي را دست در دست هم آغازمي کنند و دلشان
مي خواهد همراه و همدوش يکديگر تا پايان راه در کنار هم باشند اما در بسياري از موارد اندکي از راه نرفته اند که ترديد دلهاي اميدوارشان را مي لرزاند وفاصله خود را با زندگي ايده آل وشاد ذهنشان بسيار مي بينند.
 
واگر هنوز عجولي جواني را در کوله پشتي خود جاداده باشند ازدواج خود رااشتباهي بزرگ قلمداد مي کنند وبا مشاهده تفاوتهاي فرد مقابل با همسري که در خيال خود پرورده اند اندوهگين مي شوند. اگر در ابتداي راه گرد خودخواهي رااز وجود خود نتکانده باشند همسر خود را متهم مي کنندو... اين تازه شروع داستان است. داستاني که اگر شخصيتهايش بدون آگاهي ،صبر وگذشت همچنان بر مرکب خودخواهي خويش بتازند به تراژدي طلاق مي انجامد ويا ميدان مبارزه اي مي شود به وسعت عمرشان که هم انرژي وفرصت زندگي خودشان را تباه ميکند وهم فرزندانشان را در گير، وحاصل اين زندگي يک دنيا نياز اجابت نشده اشت و ردي از آرامش در آن ديده نمي شود.
 
پس بياييد آغاز شيرين زندگي را تداوم بخشيم واگر قصه زندگي ما هم چنين رنگي به خود گرفته با قلم تدبير ، ادامه آن را به گونه اي بنويسيم که سالها آرام وخوشبخت در کنار همسرمان زندگي کنيم وسايه اي باشيم دلپذير ومطمئن براي فرزندانمان .
 
فراموش نکنيم که هيچ وقت دير نيست وزندگي ما – من واو-  منحصر به فرد است يعني مثل خودمان!پس خودمان تصميم بگيريم وبا شناخت هر چه بيشتر خود وهمسرمان وکمي هم انصاف ، شالوده يک خانواده محکم را بنا نهيم که هيج بادي آن را نلرزاند وپناهگاه نسلهاي بعد ما باشد.مطمئن باشيد که کار سختي نيست. شمارا دعوت مي کنم به خواندن نکاتي چند که به نظر نگارنده مي توانند اثرات شگفت انگيزي داشته باشند:
 
 
عشق خوب است اما کافي نيست!
در عرصه زندگي خانوادگي اگر عشق نباشد هيچ نيست اما حقيقت امر اين است که در کنار عشق بايد تدبير وآگاهي هم لحظه به لحظه باما زندگي کند. به عبارت ديگر عشقي که در ابتداي ازدواج شکل مي گيرد نياز به دست تواناي مرد وزن پخته وبزرگ شود واگر همان کودک تازه متولد شده بماند به بادي مي رود وبه نگاهي فراموش مي شود . اما اگر بزرگ شود ماندگار است وموثر.
 
 
قبل ازازدواج چشمهايتان را خوب باز کنيد اما بعد از آن کمي آن را ببنديد!
يکي ازچيزهايي که زندگي مشترک را پويا وعاشقانه مي سازد،گذشت است. ما بارها اين جمله را شنيده ايم :« گذشت کن !» اما واقعيت اين است که عمل به اين توصيه گاهي بسيار سخت است . مثلا  وقتي يقين داريد که حق با شماست اما تصميم
مي گيريد نظر فرد مخالف خود را بپذيريد .اين از آن مواردي است که مجاهده مي خواهد اما مطمئن باشيد که اين گذشتن زيباتر از مجادله است ومهمتر اين که به شما ثابت مي کند اين کار اثرات عميقي بر جاي گذاشته واز ثمرات آن بهره مند خواهيد شد.
 
 
...


مبلغ قابل پرداخت 27,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 140

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما