محل لوگو

حسابداري با نرم افزار


حسابداري با نرم افزار

نام فایل : حسابداري با نرم افزار

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 0

حجم : 438 کیلوبایت


چكيده :
امروزه با گسترش حجم مبادلات بازرگاني و تجاري و معاملات امور حسابداري مربوط به درآمدها و هزينه ها با وسعت و گسترش روز افزوني روبرو مي باشد كه به دقت عمل و سرعت بالايي احتياج دارد .
در اين راستا و يا توجه به ابزاري پرقدرت و سريع ، شركت رايانگان فردا اقدام به ارائه نرم افزار حسابداري محاسبات با قابليتهاي بالا و بسيار نزديك باروشهاي حسابداري خاص كه در آن از دفاتر استفاده نموده و راهايي كه مدت زمان زيادي دارند استفاده كنند كه هدف از اين پروژه چگونگي آشنايي با مشخصات محيط اجرايي و نحوة كاركرد مناسب آن به طرز مختصر توضيح داده شده است كه پس از جمع آوري اسناد و آشنايي با دفترها و گزارشات و ترازهاي آزمايشي ( 2 ستوني و 4 ستوني ) و سند سود و زيان و سند اختتاميه و چگونگي وارد كردن اطلاعات به آن محيط چگونگي خروج از آن محيط آشنايي به امور مالي شركت بتوان از راه كارهاي قديمي كه باعث كند شدن سرعت كارآيي مي شوند جلوگيري نموده و با استفاده از اين نرم افزار روشهاي حسابداري و نحوة محاسبة انها را كه مدت زمان زيادي را در پي دارند با قابليت هاي بالاو بسيار نزديك بدست آورد .
مقدمه :
از ديرباز از اطلاعات در فرايند تصميم گيري آگاهانه و هدفمند انسان اهميت داشته است . با پيشرفت جوامع اهميت اطلاعات در تصميم‌گيري بيشتر شده است . امروزه به عنوان يكي از شاخصهاي
مهم قدرت جوامع و توسعه با بسيار آنها محسوب مي شود .
حسابداري فرآيندي است كه اطلاعات مالي را ايجاد مي كند و در كلية واحدهاي اقتصادي تصميم گيري ها بر اساس هم اطلاعات اخذ مي شود . در حال حاضر دانش حسابداري به عنوان يك دانش فراگير در آمده كه بسياري خود را نيازمند دانستن آن احساس مي كنند . براي مباحث مختلف حسابداري يك شركت تأليفهاي گوناگوني انجام شده است كه اكثر آنها تلفيقي از تجارب گذشتگان و ديدگاههاي محققان و صاحب نظران كنوني مي باشد .
افراد هر جامعه اي به منظور استفادة بهتر از منابع براي رفع احتياجات و خواسته هاي مادي و معنوي خود نيازمند به تصميم گيري صحيح اقتصادي و مالي دارند براي انجام تصميمات فوق وجود اطلاعات اقتصادي و مالي مناسب و صحيح از ضرورتهاي اجتناب ناپذيراست حسابداري حوزه اي از فعاليت هاي خدماتي است كه مي تواند اطلاعات اقتصادي و مالي را در قالب گزارشهاي مالي فراهم سازد .
هر واحد اقتصادي داراي اهداف خاصي است كه براي رسيدن به آنها به فعاليت هاي اقتصادي مي پردازد مجموعة فعاليت هاي اقتصادي كه در محيط ها انجام مي شود موجب رويدادهاي اقتصادي يا مالي مي گردد .
بنابراين رويداد اقتصادي يا مالي وقايعي هستند كه با خريد ، توليد ، توزيع و فروش كالا و ارائه خدمات يا فعاليت هايي مانند وام گرفتن و وام دادن سروكار دارند .
اطلاعات اقتصادي توسط حسابداران شناسايي شده و يا با استفاده از ابزار مناسب جمع‌آوري تجزيه و تحليل ، اندازه گيري و ثبت مي شود و پس از طبقه بندي و تلخيص به گونه هاي مناسب در قالب گزارشهاي مالي در اختيار استفاده كنندگان قرار مي گيرد . به منظور تهيه اطلاعات مالي مفيد ، رويداردهاي مالي به نحوي مناسب ثبت و خلاصه مي شوند و براي اين كار حساب ابزار اصلي ثبت و خلاصه كردن اطلاعات مالي به شمار مي آيد . در عمل حسابداران براي ثبت و خلاصه كردن رويدادهاي مالي از روشها و ابزارهاي ديگري استفاده نمايند كه آنها را قادر مي سازد اولاً اطلاعات مالي را به گونه اي دقيق تر و منظم تر ثبت كند و ثانياً سرعت و سهولت تهية اطلاعات مالي افزايش يافته و وقوع اشتباهات به حداقل كاهش يابد كه امروزه براي گسترش كارهاي حسابداري علم راههايي را در اختيار ما قرار داده است كه بتوان به آساني اطلاعات را وارد كرده و هر زمان كه لازم باشد بتوان به آساني و عمل و سرعت بالايي به آن دسترسي پيدا كرد كه شركت رايانه‌گان فردا از اين روش براي سهولت خود استفاده نموده‌اند .
مشخصات محيط اجرايي:
براي اجراي نرم افزار، بايد از مقدمات اوليه استفاده كنيم . كه اين مقدمات شامل دو بخشي است :
مشخصات سخت افزاري
مشخصات نرم افزاري
طريقه نصب :
اين نرم افزار بصورت يك شبه نرم افزاري شامل كتاب راهنما 7 يا 8 ديسكت و يك
look
كه يك قطعه سخت افزاري است مي‌باشد كه شامل كل نرم افزار و برنامه نصب آن مي‌باشد . كه بروي يك
hard disk
در سيستم نصب مي‌شود. در اين مرحله اول بايد كامپيوتر را خاموش نمود سپس
lock
متصل در مرحله دوم بعد از روشن كردن كامپيوتر ديسكت نرم افزاري را كه بصورت
و يا
مي‌باشد .
در ديسك خوان
(A)
و يا
...


مبلغ قابل پرداخت 27,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 61

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما