محل لوگو

تا ريخچه شر


تا ريخچه شر

نام فایل : تا ريخچه شر

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 15

حجم : 355 کیلوبایت


تا ريخچه شرکت برق منطقه اي باختر

تا قبل از تاسيس شرکت برق منطقه اي باختر استانهاي لرستان، همدان و مرکزي تحت پوشش برقهاي منـــطقه اي غرب و تهـــران بوده اند، با توجه به گسترش روز افزون شبکه هاي انتقال، فوق توزيع و توزيع و افزايش تعداد مشترکين و بعد مسافت استانهاي ياد شده از مراکز شرکتهاي فوق الذکر ضرورت امر ايجاب مي نمود که شرکتي در محدوده استانهاي ياد شده ايجاد گردد.
در سال 1362 وزير محترم وقت نيرو از نخست وزير محترم جمهوري اسلامي ايران خواستار تاسيس شرکتي به نام شرکت منطقه اي برق باختر گرديد که پس از طي مراحل قانوني در تاريخ 29/2/ 1363تقديم مجلس محترم شوراي اسلامي گرديد .
اساس نامه شرکت مشتمل بر 18 ماده و 6 تبصره در تاريخ 27/8/1363 به تصويب مجلس محترم شوراي اسلامي و در تاريخ 12/10/1363 به تاييد شوراي محترم نگهبان رسيد.
در نيمه دوم سال 1365 شرکت برق منطقه اي باختر تشکيل که برق استانهاي مرکزي، همدان و لرستان زير نظر اين شرکت به مرکزيت اراک فعاليت خود را آغاز نمود.
پيرو بهبود ساختار تشکيلات صنعت برق و به منظور تامين برق مطمئن تر و ارائه سرويس مطلوب تر با رعايت استاندارد هاي مربوطه اعم از فني و اقتصادي در جهت تشکيل توزيع نيروي برق استاني و اعلام داوطلبي شرکت برق منطقه اي باختر در راستاي سياستها و اهداف کلي وزارت نيرو و تعيين خط مشي هاو راهنماهاي معاونت امور برق وزارت نيرو و شرکتهاي توزيع برق استانهاي مرکزي، همدان و لرستان و شرکتهاي مشاوره اي مباشر و تاسيساتي وفني و ساختماني بتانير تشکيل گردد.
فصل اول
معرفي شركت برق منطقه اي باختر:
1
-1-موقعيت جغرافيايي و ويژگيهاي شرکت

شرکت برق منطقه اي باختر ازشمالي ترين نقطه تا جنوبي ترين نقطه حدود 660 کيلو متر از قسمت شرق تا غرب منطقه حدود 450 کيلو متر ميباشد.
اين شرکت ازشمال به برق منطقه اي زنجان از غرب و از جنوب به سازمان آب و برق خوزستان و از جنوب شرقي به برق منطقه اي اصفهان و از شرق و شمال شرقي به برق منطقه اي تهران محدود مي شود .
وسعت اين شرکت بالغ بر 77535 کيلومتر مربع و جمعيت آن حدود 4200000 نفر و داراي 3 استانداري 20 فرمانداري، 51 شهر، 199 دهستان و 4639 روستا مي باشد.
1-2-
موقعيت استراتژيك

به علت وسعت پوششي برق باختر(كه

از شمال تا جنوب گسترده شده است)اين شركت سهم به سزايي در برق منطقه دارد و از بزرگترين شركت هاي توزيع و فوق توزيع ميباشد.
به طوريكه در سال گذشته كه يكي از پست هاي مهم اين شركت آسيب ديد(پست انجيرك) علاوه بر برق استان هاي مركزي، همدان و لرستان قسمتهايي از برق شهرهاي استان هاي مجاور نيز قطع گرديد.
در نتيجه اين شركت، از نظر استراتژيكي داراي موقعيت مهمي است و نبود آن آسيب جدي به برق منطقه هاي تحت پوشش و مجاور آنها وارد ميكند، خصوصا كه اين مناطق مناطق صنعتي و مهمي هستند(همانطور كه در موقعيت جغرافيايي گفته شد).
1-3-نمودار سازماني
( شكل1-1 )
...


مبلغ قابل پرداخت 27,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 78

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما