محل لوگو

بودجه


بودجه

نام فایل : بودجه

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 32

حجم : 157 کیلوبایت


اصول و تنظيم و
كنترل بودجه
دولتي
استاد:
خانم حسيني
دانشجو : سپهر كشاورزي
فصل اول
كليات بودجه و نقض دولت در اقتصاد
نظام اجزاء
نظام اجتماعي مجموعه نقشها
دوره ابتدايي
دوليت و سير تحول وظايف آن

تحولات صنعت
نظام سياسي- مجموعه‌اي از نقشها كه براي ايجاد امنيت در جامعه بوجود مي‌آيد و در مواقع ضروري نيز مي‌تواند از خشونت نيز استفاده كرد.

1- ايجاد امنيت
از نظر سنت‌آگوستين منشاء اصلي تشكيل دولت
2- نظم و قانون

3- عدالت
دولت كه نهاد اصلي و پايه در هر سيستم سياسي است زمينه اصي عملكرد بودجه مي‌باشد برحسب تحولاتي كه در زندگي اقتصادي جوامع روي داده حدود و وظايف دولت‌ها هم تغيير كرده‌است.
هرقدر دولت‌ها در برابر جامعه وظايف بيشتري را عهده‌دار گردند به همان نسبت ماليه عمومي و بودجه اهميت بيشتري پيدا كرده‌است و دامنة قوانين مالي وسيع‌تر مي‌گردد، هنگامي كه گروهي از افراد شيوه دفاع خود را در غالب سازمان متشكل كرده‌اند دولت پا به عرصه وجود نهاده‌است.
( شيوه زندگي كه دولت در ايجاد آن كوشش كند)
سنت‌آگوستين مي‌گويد اگر از دولت عدالت برداشته شود هيچ فرقي بين دولت و يك دسته دزد نيست زيرا گروه دزدان نيز دراي رئيس و فرمانروايي هستند، دزدان با يكديگر سوگند وفاداري خورده‌اند و غنائم طبق قانون بين آنها تقسيم مي‌شود و اگر توفيق يابند كه مال ومنال خود را افزايش دهند سرزمينهايي را كه تصرف كند بصورت دولت درمي‌آيد با اين تفاوت كه در مرحله قبلي ياغي و قانون‌شكن لقب مي‌گرفتند و در وضع جديد خود قانون را در دست دارند.
...


مبلغ قابل پرداخت 27,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 57

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما