محل لوگو

بررسي رابطة بين تورم و بازده واقعي سهام


بررسي رابطة بين تورم و بازده واقعي سهام

نام فایل : بررسي رابطة بين تورم و بازده واقعي سهام

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 5

حجم : 37 کیلوبایت


موضوع : بررسي رابطة بين تورم و بازده واقعي سهام ( شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بادار تهران ) عوامل موجود در انتخا موضوع :
موضوع تحقيق يك عبارت است كه در اين جا بررسي رابطة بين تورم و بازده واقعي سهام :
اين موضوع از لحاظ زماني محدود نيستدر واقع از لحاظ مكان محدوديت شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران قيد شده است ولي هيچ بازة زماني براي انجام تحقيق تعيين نشده است و يا حداقل در موضوع تحقيق بيان نشده است .
در زمينة مديريت مالي انجام گرفته است .
در اين موضوع لغت « بين » قابل حذف است چون هر رابطه اي بين دو يا چند موضوع است .
بررسي پايان نامه ازلحاظ ظاهري :
بعد ازصفحات مربوط به تقدير و سپاسگذاري فهرس آمده است . در فهرست مطالبابتدا صفحات مربوطه به پيشگفتار چكيده مشاده مي شود كه با حروف الف و ب صفحات آن مشخص شده است ولي در داخل خود متن و پايان نامه اين « الف»و «ب» وجود ندارند . در ضمن ربوط به پيشگفتار بايد قبل از فهرست مطالب بيايد . پايان نامه در 5 فصل تدوين شده است كه هر فصل با مقدمه اي ازفصل اغاز مي گردد و سپس باقي مطالب درج مي شود ، فصول با استفاده از كاغذي كه نام هر يك بر انها قيد شده است ساز يكديگر جدا شده اند كه اين نكته قوتي در اين پايان نامه است .
در فصل اول كليات تحقيق شامل تشريح و بيان موضوع ، هدف تحقيق ، اهميت موضوع تحقيق فرضيه هاي تحقيق ، قلمرو و تحقيق و مشكلات و محدوديتهاي تحقيق به همراه تعاريف واژه ها بيان شده ست .
به اين ترتيب به نظر مي رسد كه محقق مي بايست بخش مربوط به قلمرو و تحقيق را در تشريح و بيان موضوع و يا بعد از هدف تحقيق مي آورد نه به عنوان بخشي جدا و بعد از فرضيه هاي تحقيق ، زيرا ابتدا لازم است محدوديتهاي مووع تحقيق را بيان كرد و سپس به بيان فرضيه هاي تحقيق پرداخت .
ساير بخشها به درسي در فصل اول گنجانده شده اند .
در فصل دوم ، مقق به بيان پيشينه تحقيق در قالب مروري بر ادبيات موضوع پرداخته است كه كاملاً درست و بجاست .
فصل سوم : الگوها و رش تحقيق را بيان نموده است .
در فصل چهارم ، بر آورد الگوها و تحليل يافته ها قرار گرفته است و محقق به بررسي فرضيت خود پرداخته است و هر يك از فرضيات را با توجه به يافته هاي خود بررسي نموده است .
و در نهايت در فصل پنجم خلاصه ، نتيجه گيري و پيشنهادات بيان شده است و سپس پيوستها ، منابع و مأخذ .
د قسمت پيشگفتار محقق بايد كل گزارش را در يك نگاه مورد بررسي قرار دهد ، در اين سبخش چكيده اي از كاربههمره خلاصه اي ز ر فل بيان مي گردد ، كه در رابطه با پژوهش حاضر ، محقق به بيان اهميت موضوع پرداخته است و دوباره تقديرات و تشكراتي را در اين بخش به عمل آورده است . با بيان مستنداتي وضعيت فعلي حاكم بر مكان و زمان پژوهشرا مورد ارزيابي قرار داده است .
فصل اول ( ليات

طرح تحقيق )
نقطة قوت درروع ين فصل وكلية فصول بعدي ، وجود مقدمه است كه ل فصل را به طور خلاصه معرفي مي نمايد .
بيان وضوع ( بيان مسئلة تحقيق ) :
اين بخشبا مقدمه اي آغاز مي گردد كه به معرفي موضوع تحقيق مي پردازد و در ضمن تا حددياهميت موضوع را يز مشخص مي سازد . اهميت موضوع از دو ديد سرمايه گذار و شركتهايسهامي مورد بررسي قرر گرفته است كه خود نقطة قوتي در رابطه سبا بيان مسئله است .
حقق اشار مختصري به پيشين تحقيق ، نظريات و تئورياي متفاوتي را كه در رابطه با مسئله تحقيق عنوان شده است با ديدي انتقادي مورد بررسي قرار داده است و به اين ترتيب تا حدودي در بخش بعدي و موضوع مسئله بيان شده است كه البه دوباره محدوديت زماني در رابطه با موضوع مسئله مد نظر قرار گرفته است . چگونگي حل مسئله تحقيق با بيان متغيرا نيز بيان شده است . كلية نكات ذكر شه ، مواردي است كه بايد دربيان مسئله به جسم بخورد ولي با اين حال جاي بسياري از موارد ديگرخالي است ، با وجوديكه محقق نظريات مختلف را در رابط با مووع خود بيان نموده است ليدر يچ جا شواهدي دال بر وجود مسئل در محدودة كاني و زماني خود ارائه نموده ست و ي اينكه محيط مسئله را بسيار وسيع 0 ايران ) بيان داشته كه در خود موضوع ( بورس اوراق بهادار تهران ) عنوان گشه است . ابعاد مسئله ، سطوح ن و ويژگي هاي آن بيان نشده است و در ضمن هيچ اشاره اي به پيامدهاي حل با عدم حل مسئله نگشته است ، در حاليكه محقق در قسمتي كه به عنوان مقدمه اهميت موضوع را تشريح مي كند ، مي توانست كه اين پيامدها را از دو ديد سسرمايه گذاران و شركت هاي سهاي بررسي نمايد ، در ضمن اثري از شيوه انجام تحقيق نيست .
گزاره هاي تحقيق ( هدف، فرضيه ها . سؤالات پژوهشي )
با بيان مقدمه اي كوتاه از وضعيت حاكم بر زمان تحقيق ، محقق هدف خود را از انجام تحقيق بيان موده است و سپس دوباره دلائلي در رابطه با اهميت موضع تحقيق ارائه كرده است كه بيان دوبارة آنها در اين بخش تا حدودي به نظر زائد مي رسد . در بخش مربوط به هدف محقق ، محقق ابتدا اهداف تحقيق را در رابطه با اقتضاء مكان بيان مرده است و سپس به بيان هدف خود در رابطه با بنبنگاهها پرداخته است ، كه بسيارجالب توجه مي باشد .
در بخش پنك از فصل اول ، محقق فرضيات تحقيق را بيان نموده است كته اي كه در اين بخش بيشاز همه به چش مي خورد بيان فرضيات در قالب يك سري سؤال است . در واقع محقق سوالات پژوهشي خود را همان فرضيات درنظر گرفته است .
...


مبلغ قابل پرداخت 27,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 53

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما