محل لوگو

بازرگاني تجارت هاي مالي و ساختارهاي مالي


بازرگاني تجارت هاي مالي و ساختارهاي مالي

نام فایل : بازرگاني تجارت هاي مالي و ساختارهاي مالي

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 24

حجم : 60 کیلوبایت


بازرگاني

تجارت هاي مالي و ساختارهاي مالي
موارد اين دوره دانشجويان را براي ديدگاه بالاتري نسبت به ساختارهاي مالي آماده مي نمايد.
شامل نقشي كه سيستم در اقتصاد بازي مي نمايد. گفتگو در مورد موارد مهمي كه نقش عمده اي در سيستم دارند، دستگاههاي تجارتي، قيمتي كه آنها بايد پرداخت بنمايند. در سومين ميانه از ترم توجه به تجارت هاي مالي بزرگ و نجات ساختارهاي مالي مي پردازد. در مورد تفاوت نرخ ها و دلايل تفاوت نرخها در ميان كشورهاي جهان مي پردازد باقي ماندة ترم ها به ارزش پول، خطرات ريسك، و چگونگي بازگشت و ارزش گذاري ساختارهاي مالي مي‌باشد.
مقدمه اي براي مديريت حسابرسي
موارد دوره:
اين دوره تأكيد دارد براي استفاده از اطلاعات حسابرسي براي مؤثر كردن عمليات يك ارگان. راه كار اين است كه بقدر كافي براي همه اجراپذير باشد براي گروههاي سودده و براي گردهمايي كه سودآوري ندارند. اما بحث مهم ما بر رسيدگي كردن به گردهمايي است كه جنبه سوددهي دارند بهينه حساب براي مديران شامل 2 قانون است.
1-تصميم براي آسان كردن وظيفه
2-تصميم براي تحت نفوذ قرار دادن وظيفه
دانشگاه بريتيش كلمبيا
اني دوره شامل 4 كورس مي باشد
كورس 1:
آگاهي هر فرد در محل كار براي كارآيي روزانه در محل كار دانشجويان نياز دارند براي داشتن آگاهي از تفاوتهاي فردي احساسات، انگيزه ها، كارهاي گروهي و ساختارهاي يك تشكيلات دانشجويان يك مقدمه يك پارچه اي از اين سرفصلها و تكنيكهايي كه سودبخش است را تمرين مي كنند در يك پروژة گروهي
كورس2:
تبادل تصميمات. يكي از مهمترين ديدگاهها در كارهاي گروهي با ديگران است كه چگونه ارتباط مؤثر برقرار كرد چگونه روابط معكوس بوجود مي آيد و چگونه برقراري ارتباط، چگونگي رفتارهاي منطقي، چگونگي گفنگوي منطقي.
و دانشجويان در مي يابند كه چگونه به تضادهاي خود رسيدگي بكنند و گفتگوي بازده با ديگران را. آنها معمولاً اين گفتگوهاي سودآور خود را در ميان بقيه دوستان و هم تيمي هايشان انجام مي دهند.
كورس3:
طرح و تعويض يك ساختار. ارگانها ساختارهايي نيستند كه مثل خط بر روي سنگ حك شده باشند. ساختارهاي تأثيرگذار از ابتدا براي عوض شدن و بهتر شدن در محيطهاي گوناگون طراحي شده اند.
دانشجويان دربارة ساختارهاي سازمان ياد مي گيرند‏، انتخاب و طراحي شغل.
كورس 4:
راهنمايي ديگران. يكي از مهمترين ديدگاهها در شروع مديريت اين است كه نمي دانيم چگونه ديگران را راهنمايي كنيم؟
در اين مدت از ترم دانشجويان ياد ميگيرند كه چگونه يك رهبر باشند با قدرت. ضمناً سياسيت در سازمان را ياد مي گيرند و آنها جوابگو هستند كه چگونه يك رهبر تأثيرگذار باشند.
شرح دوره:
اين دوره آگاه مي كند مديريت رادكارها را در تمام تجارتها شناسايي مي كند و مشكلاتي كه زمينه سازي مي شوند، مؤسسه، و مديريت بسوي بهره وري در تجارت. در اين دوره فرض مي شود بر معرفي دانشجويان براي اجراي يك تجارت بصورت كامل. در مدت اين جستجو اين دوره رسيدگي مي كند به تعدادي از مشكلات و احتمال اتفاق افتادن هر كدام در تجارت و هدايت هر كدام از اين فعاليتها.
...


مبلغ قابل پرداخت 27,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 71

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما