محل لوگو

کاربرد مينی تنيس در آموزش مبتديان و ورزش مدارس


کاربرد مينی تنيس در آموزش مبتديان و ورزش مدارس

نام فایل : کاربرد مينی تنيس در آموزش مبتديان و ورزش مدارس

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 31

حجم : 357 کیلوبایت


کاربرد مينی تنيس در آموزش مبتديان و ورزش مدارس
مقدمه:
ميني‏ تنيس علاوه بر آنكه سرگرمي مفرحي است مي‏تواند به عنوان ابزاري مؤثر براي تشخيص كودكان صاحب استعداد تنيس و آماده سازي بازيكن‏هاي مبتدي در هر سن براي بازي در زميني بزرگ كاربرد داشته باشد. ميني تنيس براي شمار زيادي بازيكن جديد امكان فوق العاده‏اي ايجاد مي‏كند. علاوه بر ساده و مفرح بودن، تقريباً همه جا مي‏توان بازي كرد و به وسايل گران قيمت نياز ندارد. همچنين می توان ميني تنيس را در مدارس پايه گذاری کرد تا استعداد های مناسب اين رشته را شناسايي نمود.
زمين مينی تنيس
سطح زمين:
زمينهای تنيس، کف سالنهای ورزشی ، سطح بتونی يا اسفالت حياط مدارس يا هر سطحی که در حد قابل قبول صاف و تراز باشد ، اما خاک کوبيده شده يا چمن برای بازی مينی تنيس مناسب است .
 
اندازه زمين:
زمين مينی تنيس اندازه مشخصی ندارد ليکن بهتر است زمينی به اندازه 4 * 12 متر باشد. زمين بدمينتون برای بازی مينی تنيس ايده ال است، تور را پائين بياوريد و بازی کنيد . برای کشيدن خط ها در زمين سر پوشيده می توان از نوار چسب و در زمينهای سر باز از گچ يا هر ماده ديگر استفاده کرد . با تقسيم زمين از وسط می توان مناطق سرويس را مشخص کرد .
 
محدوده های زمين:
در شرايط ايده ال ، حد اقل 2 متر در هر انتهای زمين و 1 تا 2 متر نيز بين هر دو زمين فاصله وجود دارد . برای يک جلسه آموزش که تاکيد بر روی آموختن ضربات است می توان از يک زمين تنيس به ترتيبی که قبلا مشخص شده ( 1 تا 6 ) استفاده کرد بدون آنکه از نظر ايمنی مشکل توليد شود ليکن اين ترتيب برای انجام مسابقه عملی نيست.
تور:
هر نوع تور سبک وزن مانند تور بد مينتون مناسب است . در صورتی که تور در دسترس نباشد می توان از يک طناب استفاده کرد . ارتفاع تور در وسط بايد 80 سانتيمتر ودر محل پايه ها 85 سانتيمتر باشد.
پايه ها:
تور و پايه مخصوص مينی تنيس در بازار موجود است. پايه های تور زمين والیبال يا بد مينتون نيز مناسبند . اگر هيچ يک از اين وسايل موجود نباشد سر تور يا طناب را به هر چه شد گره بزنيد . چنانچه اين امکان نيز موجود نيست ، يک خط روی زمين بکشيد و بازی کنيد.
 
راکت و توپ
راکت:
راکت های کوچک ايمن تر و مناسب ترند، طول راکت ممکن است از 45 سانتيمتر تا 65 سانتيمتر تغيير کند . بيشتر سازندگان معتبر راکت تنيس مانند :
head
-
wilson
-
babolat
...


مبلغ قابل پرداخت 27,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 104

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما