محل لوگو

نيايش در رجب، ماه بزرگ خداوند 25ص


نيايش در رجب، ماه بزرگ خداوند 25ص

نام فایل : نيايش در رجب، ماه بزرگ خداوند 25ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 21

حجم : 80 کیلوبایت


«نيايش در رجب، ماه بزرگ خداوند»
جعفر مهرباني
خدايا چه بسيار زماني كه ياد تو از ذهن هاي ما رفت و در حال غفلت و پريشاني معصيت تو را انجام داديم. خدايا هر زمان كه پرده هاي شهوت و عضب مرا فرا گرفتند و به سوي نفس امّاره شتافتم پرده اي از شرم ديدگانم را فراگرفت تا جايي كه جرئت بازگشت به سويت را نداشتم و از خجالت صدا در گلويم گرفته شد.
معبودا؛ راه زندگي راهي طولاني و پرفراز و نشيب است. مي دانم هنوز راه زيادي را طي نكرده ام ولي در همين راه كه طي كرده ام كوله بارم سنگين از گناه است.
پروردگارا؛ دستانم را براي توبه به سوي تو دراز مي كنم، پس اي مهربانترين مهربانان، دريچه لطف و كرمت را نبند و دستانم را خالي برنگردان.
لطيفا؛ انوار طلايي ات را بر قلبم بباران و آن را همچون آينه صاف و بي ريا گردان.
و هم اكنون ماه رجب است؛ ماهي كه خود به پيامبرت فرمودي ماه رجب را ريسماني ميان خود و بندگانم قرار داده ام، هركس به آن چنگ زند به وصال من رسد.
آري اين كلمات افقهاي نوراني اميد را در دل من گنهكار تابنده كرد آنجا كه فرمودي:
ماه رجب، ماه مَن- بنده، بندة من- و رحمت، رحمت من است؛ هركه در اين ماه مرا بخواند، اجابتش مي كنم و هركه حاجت آورد عطايش كنم.
و مَن همان بنده ضعيف – ذليل – حاجتمند و كوچك درگاه تو هستم خدايا رحمت خود را بر من بباران زيرا در كلام ديگري پيامبرت فرمود:
رجب ماه بارش رحمت الهي است؛ خداوند در اين ماه رحمت خود را بر بندگانش فرو مي ريزد.
پروردگارا در اين ماه عظيم بر اين بنده ضعيف توفيق دعا و عبادت و از همه مهم تر توفيق روزه داري عنايت كن. چرا كه رسول رحمت و پيامبر رأفت همو كه در 27 همين ماه آغاز رسالت را براي هدايت گمراهاني همچون من آغاز كرد فرمود:
در بهشت قصري است كه جز روزه داران ماه رجب وارد آن نمي شوند.
و حجت هفتم حضرت موسي بن جعفر كه در فضيلت روزه اين ماه فرمود:
هر كه يك روز از ماه رجب را روزه بدارد آتش جهنم يكساله راه، از او دور شود و هر كه سه روز از آن را روزه بدارد بهشت او را واجب گردد.
پروردگارا بر من رحمت آور و توفيق استغفار كه دري از درهاي توبه است را بر من ع7نايت كن آري رجب ماه استغفار شعبان ماه پذيرش توبه و رمضان ماهي است كه ميهمان الهي با روحي پاك بر سر سفره پروردگار عالم وارد مي شود، معبودا توفيق عمل بر اين سلوك عرفاني در اين سه ماه را بر من عنايت كن.
و حجّت ششم حضرت امام جعفر صادق از قول رسول اكرم فرمود:
ماه رجب ماه استغفار امّت من است؛ پس در اين ماه بسيار طلب آمرزش كنيد كه خداوند آمرزنده و مهربان است و رجب ماه بزرگي است كه خداوند پاداش نيكي ها را در آن دوچندان و گناهان را پاك مي كند.
و كلام آخر اين مقال ميهمان پير جماران- امام امت، خميني بت شكن:
اي دوست هرآنچه هست نور رخ تواست
فريادرس دل نظر فرّخ تو است
طي شد شب هجر و مطلع الفجر شد
يارا دل مرده تشنه پاسخ تو است
******************
آن دل كه به ياد تو نباشد دل نيست
...


مبلغ قابل پرداخت 27,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 84

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما