محل لوگو

مكتب غير الهي


مكتب غير الهي

نام فایل : مكتب غير الهي

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 7

حجم : 46 کیلوبایت


مكتب غير الهي:
هميشه مكاتبي غير الهي وجود دارند كه معتقد به خدايي غير از خداي واحد هستند. مثلاً كمونيسم مكتبي غير الهي بود.
همواره پرستش خدايان غير يكتا در ميان جوامع بشري وجود داشته است. مثلاً در زمان پيامبر اسلام بت‌ پرستي رواج داشته است. هم اكنون در هندوستان بت پرستي، گاو پرستي، آتش پرستي و پرستش زن به عنوان يك خالق وجود دارد.
در اين ميان اعتقاد به شيطان به عنوان يك خالق و موجود برتر نيز توجه بسياري را به خود جلب كرده‌ است. البته اين عقيده كه شيطان خالقي برتر است، چندين هزار سال پيش هم وجود داشته و بسياري از افراد قبايل آفريقاي مركزي، آمريكاي جنوبي، آسياي شرقي و حتي خاورميانه نيز به شيطان پرستي اعتقاد داشته‌اند. بعضي از اين افراد بعد از گذشت سالها هم زمان با رشد علمي بشر رشد نموده و به خداي واحد گرويده‌اند. اما هنوز شيطان پرستي در آمريكا، آفريقا و آسيا وجود دارد.
آشنايي با مكتب پرستش شيطان:
شيطان پرستي هم مكتبي است غير الهي كه در آن الهه قدرت و توانايي شيطان (همان ابليس) است. اعتقاد به شيطان به عنوان قدرت برتر در ميان شيطان پرستان از زماني شروع شد كه اين عقيده بوجود آمد كه شيطان موجودي برتر از خدا است زيرا توانسته بر خدا غلبه كرده و انسان را سجده نكند. اين عدم سجده بر انسان توانسته قدرتي به شيطان عطا كند كه او را از تمامي قدرت‌هاي مادي و معنوي اين جهان قوي‌تر سازد و بتواند باعث گمراهي انسان (موجودي برتر از همه موجودات – احسن الخالقين) گردد.
اين اعتقاد كه شيطان (ابليس) ساخته دست خداي يكتاست در ميان شيطان پرستان اعتباري ندارد و آنها شيطان را برخاسته از تاريكي مي‌دانند. او را نه يك فرشته بلكه يك قدرت كامل و بي نقص مي‌شمارند و همواره به تقديس اين الهه مي‌پردازند.
بسياري از مردم افراد شيطان پرست را افرادي وحشي، ياغي و غير قابل كنترل مي‌پندارند. حتي در بسياري از مقالات و نشريات اين گونه آمده كه انسان‌هاي شيطان پرست موجوداتي كثيف و جنايت‌كار هستند در حاليكه اين افراد هم مانند انسان‌هاي ديگر به دنبال آرامش و آسودگي هستند و اين آرامش و آسودگي را در پرستش شيطان پيدا كرده‌اند.
انواع شيطان پرستي:
شيطان پرستي دو نوع است:
1_ پرستش خداي پدر كه همان شيطان است
2_ پرستش خداي پسر كه فرزند شيطان است.
اگر به فيلم مصائب مسيح ساخته مل گيبسون مراجعه كنيد خواهيد ديد كه در بعضي از سكانس‌ها شيطان (خداي پدر) به همراه موجود كوچكي كه در بغل دارد ديده مي‌شود اين همان خداي پسر است.
بسياري از شيطان پرستان خداي پسر را قوي‌تر از خداي پدر مي‌دانند زيرا معتقدند كه او محصول توليدمثل جن و شيطان است و به همين خاطر به جن هم شباهت دارد و چون جن ساخته شده از آتش است و آتش نيز مي‌تواند قدرتي بالاتر ايجاد كند پس خداي پسر قوي‌تر از خداي پدر خواهد بود.
تاريكي وسيله ارتباط:
تاريكي در شيطان پرستي بسيار مهم است زيرا آن را وسيله ارتباط انسان با شيطان مي‌دانند و معتقدند كه تاريكي شيطان را ايجاد كرده‌ است پس خود تاريكي هم مقدس بوده و بايد مورد توجه قرار گيرد.
شيطان پرستي ضد مسيحيت:
بيشتر شيطان پرستان از دين مسيحيت به اين مكتب گرويده‌اند و اين اعتقاد در بين تمامي شيطان پرستان وجود دارد كه مسيحيت هنوز در قرون وسطي به سر مي‌برد. پاپ مي‌تواند همه جنبه‌هاي انساني را در دست گفته و آن را تغيير دهد. به همين خاطر شيطان پرستي و مسيحيت دو مكتب مخالف هستند و بيشتر شيطان پرستان در تلاشند تا مسيحيت را نابود كنند.
آتش زدن كليسا‌ها، كشتار افراد مذهبي مسيحي و مبارزه با صليب* از جمله كارهايي است كه شيطان پرستان براي رسيدن به مقصود خود (نابودي مسيحيت) انجام مي‌دهند.
*مبارزه با صليب:
شيطان پرستان صليب را جسمي مي‌دانند كه افراد را به ياد مسيح مي‌اندازد و معتقدند كه مسيحيان در برابر آن سجده كرده و آن را مورد پرستش قرار مي‌دهند.
به همين خاطر صليب بر عكس همواره در ميان شيطان پرستان از اعتبار خاصي برخوردار بوده و هست. شيطان پرستان معتقدند كه صليب باعث نابودي بشر مي‌شود به همين خاطر در بعضي اوقات ديده مي‌شود كه صليب برعكس را به شكل استخواني مي‌سازند.

پنتاگرام:
همان طور كه مسيحيت براي خود يك سمبل (صليب) دارد، شيطان پرستي هم داراي سمبلي به اسم پنتاگرام است.
...


مبلغ قابل پرداخت 27,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 89

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما