محل لوگو

راهنماي مسابقه در زمين هاي خاک رس - جمن - سخت


راهنماي مسابقه در زمين هاي خاک رس - جمن - سخت

نام فایل : راهنماي مسابقه در زمين هاي خاک رس - جمن - سخت

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 13

حجم : 149 کیلوبایت


راهنماي مسابقه در زمين هاي

خاک رس

-

چمن

-

سخت

مقدمه:

فصل مسابقات گراند اسلم (
Grand Slam
) , براي قهرمانان تنيس طاقت فرساترين دوره سال است . در يک دوره چند هفته اي آنها در زمين خاکي اپن فرانسه و سپس در زمين چمن ويمبلدون, بازي خواهند کرد . حدود يک ماه بعد, بازيهاي
Slam
که جزء مســابقات اپن امريکا مي باشد, در زمين سخت شروع خواهد شد . در حالي که قواعد بازي ثابت مي ماند اما تنيس در زمين هاي مختلف, يک ورزش کاملا" متفاوت است. خاک نرم, بردباري و تاکتيک مي طلبد در حالي که زمين چمن, سرويس هاي محکم و والي را مي طلبد . زمين هاي سخت نيز به نوبه خود, يک بازي کامل و برنامه ريزي شده را اقتضا مي نمايد . بــازي بر روي هر سه نوع زمين, براي شمــا مفرح و خوب است . اگر شما واقعا" وارد تنيس شده ايد, از روشي استفاده کنيد که در هر سه زمين قابل اجرا باشد. براي بهتر شدن بازي شما در زمين خاکي, چمن و سخت, بايد ضربه هاي مخصوص هر زمين و استراتژي هاي آن را به برنامه خود اضافه کنيد. با بازي بر روي هر سه نوع زمين, شما بازيکن کاملي خـواهيد شد زيرا هر يک از انواع زمين, شما را وادار مي کند تا کار متفاوتي انجام دهيد . شما در مي يابيد که آزادي عمل بيشتري داشته باشيد و اين امر باعث مي شود که بازي شما بطور مرتب بهتر شود .
 
 
زمين خاک رس ( همسان ساز )
دو نکته در موفقيت روي زمين خاک رس اهميت اساسي دارند : آمادگي بدني و تمرکز . بازيکن خاک رس بايد آمادگي اين را داشته باشد که با قلدري و قدرت, پوئن را از آن خود سازد زيرا ذرات خاک رس, توپ را ترمز داده و تند و تيزي آن را از بين مي برد . روي زمين خاک رس هيچوقت نمي توان با سرويس هاي سنگين يا ضربه هاي زميني محکم, حريف را از ميدان بدر کرد . خاک رس بيشتر مناسب ضربات چرخدار ( اسپين) است تا ضربات قدرتي . در طول هر پوئن, بايد دائم فکر و مطالعه داشته باشيد و با دقت کامل لحظه و نقطه اي که بايد ضربه اساسي خود را بزنيد, انتخاب نمائيد .
ضربات در جهت مخالف حرکت حريف

...


مبلغ قابل پرداخت 27,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 63

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما