محل لوگو

ديزرائلي، تمايل به شيك پوشي و انحطاط 10 ص


ديزرائلي، تمايل به شيك پوشي و انحطاط  10 ص

نام فایل : ديزرائلي، تمايل به شيك پوشي و انحطاط 10 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 8

حجم : 65 کیلوبایت


بسم الله الرحمن الرحیم

عنوان :
ديزرائلي، تمايل به شيك پوشي و انحطاط
استاد ارجمند :
جناب آقای طیبی
تهیه و تنظیم :
شیما صنعی شرق
زمستان 86
ديزرائلي، تمايل به شيك پوشي و انحطاط، توسط كاهن، ويليام، امروز تاريخ، 00182753، اكتبر 2006، جلد 56، انتشار 10
پايگاه داده:
مهم ترين تحقيق دانشگاهي
ديزرائلي، تمايل به شيك پوشي و انحطاط
مفاد
1- براي مطالعة بيشتر
ويليام كاهن برخي از روشهايي را بررسي مي كند كه نگاهي به ميل جنسي بنجامين ديزرائلي، عقيدة ما دربارة ويكتوريايي ها و مردم خودش را به چالش مي كشاند. بنجامين ديزرائلي، يكي از سنجيده ترين مردان تاريخ است. هم اكنون بيش از هفتاد اثر زندگي نامه اي، تاريخي، نمايش نامه اي و داستاني وجود دارد كه او را به عنوان موضوع مورد بحث شان انتخاب كرده اند. در اين بين، جلدهايي از مكاتبات و گفته هاي او به علاوة سه شرح حال همسرش وجود دارند. چه چيزي براي صحبت دربارة او به جاي مانده در پي موارد زيادي كه در معرض فروش قرار گرفته اند؟
توجه كنوني، تلاش ما براي بازگويي چيزهاي بيشتري از ويكتوريايي هاي پايبند به مبادي آداب است كه مضحكه ي قرن بيستم بودند. چيزهايي ديگذر از عصر طلايي ما، توجه ما را به مردم قرن نوزدهم برانگيخته اند. علاوه بر اين، بدبيني ** دربارة ويكترويايي ها خودش به اين تاريخ برمي گردد. ليتون استراچي، قهرمانان ويكتوريايي را به اندازة ويكتوريايي هاي برجسته پايين آورد امّا او از نقطه نظر خشم نسلي مي نويسد كه آنها را به عنوان منابع ويكتوريايي اولين جنگ جهاني به شمار مي آورند. براي زمان طولاني، محبوبيت كتاب اش، دشمني تاريخي بر عليه ويكتوريايي ها را نشان داد.
اخيراً، تسهيل پيشداوري اجتماعي، ترقي جنسيت به عنوان رديفي از تجريه و تحليل تاريخي و علاقه در بين مورخان به سئوالات مربوط به امور جنسي، علاقه به موضوعات مشابه را مجدداً قوت بخشيده اند. تعدد در اسناد فراوان چاپ شده از زندگي ديزرائلي، ما را هشيار كرد و متوجه نظر به اين موضوعات جديد كرد. آن قسمت هايي از زندگي اش را كه مورخان قبلي به عنوان حرف چرند يا گمان پردازي براي مثال علاقه اش به مقام سلطنت و اشراف زادگي يا شهرت اش براي تضاد جنسي رد كرده اند نياز به يك نگاه جديد دارند.
يك پاداش جدي گرفتن آن اجزاء دورة ديزرائلي كه براي علاقمند شدن به موضوعات ديگر ممانعت ايجاد كرده يا شكست خورده اند، افشاي جنبة منفي محافظه كاري ويكتوريايي است. پاداش ديگر اين است كه دريابيم چطور ديزرائلي بر مانع اصلي پيشرفت اش غلبه كرد و آن را به نفع خودش تغيير داد. سرانجام در درك برخي روشها، شكل برجسته ويكتوريايي مي تواند ميل جنسي اش را هم مخفي و هم آشكار نمايد، يكي با ستايش فزايندة نه تنها براي مرد بلكه براي دنيوي بودن و زيركي نسل اش به وقوع بپيوندد. ديزرائلي علاوه بر سياستمداري، نويسنده هم بود. از نوشته هايش بخصوص رمان دوازدهم اش علاوه بر خاطره گويي هاي چاپ نشده اش ما مي توانيم درك كنيم كه چطور كشش اش به جامعة اشرافي در زمان يكسان هم غيرمنطقي و هم خطرناك بود. تولد در يك خانوادة يهودي طبقه متوسط رو به بالا با پدري كه تمام روز را در كتابخانه صرف مي كرد، ديزرائلي آرزو داشت در گردهمايي هاي هنري شركت كند و در كلاس هاي نقاشي حضور يابد. او اولين داستانش را در طول نيابت سلطنت منتشر كرد و قهرمانانش، نلانروس با لباس پرزرق و برق و شيك پوشان بودند. او در اشراف سالاري نخبه بود و گفتة لرد النبروگ از خانواده هاي سرشناس را به ياد مي آورد كه مي گفت: هميشه يك تجمل پرستي در نسل سوم وجود دارد. به عنوان يك تجمل پرست، ديزرائلي هميشه مراقب نسل سوم بود.
قصه هاي شاد ديزرائلي دربارة دنياي اجتماعي به عنوان يك ويژگي داستان گذشته نگرانه و خودزيستنامه اي اش، او را بسيار متفاوت از موقعيت سياسي اش مي كرد. ليبرال هاي گلادستونين انگشت بر روي اصلاح و بهسازي گذاشتند. آنها به دنبال جهاني سازگار با آينده با عقيدة استوار به پيشرفت بودند. موضوع اصلي سياست هاي ديزرائلي، لذت، بهره مندي از اشيا زمانيكه وجود دارند و احترام به چيزهايي كه بوده اند بود. زندگي خوب اجتماعي در لندن و رفتن به مهماني ها، آرزويي براي خرسند كردن ديگران بودند. اين ديدگاه ديزرائلي است كه درك بيوفورت مي گويد:
استفاده مي شود براي گفتن اين موضوع كه زندگي شهري براي ظهور طراوت، مطلوب بود. افرادي كه هميشه در شهر زندگي مي كردند خيلي زودتر از ساكنان لندن پيرتر مي شوند. او اين را به خودخواهي، خودكامگي و زندگي نكردن با ميل به خرسندي نسبت مي داد.
هنر خرسند كردن ديگران نه فقط عنصري از افسونگري بود، آن يك چسب اجتماعي بود كه زندگي را همانطور كه بود حفظ و تقويت مي كرد.
مايكل اكشرت فيلسوف و مفسر محافظه كار قرن بيستم، عنوان نقش نوئل كووارد را براي ايجاد ديدگاهش به كار برد تا محافظه كار باشد كه قرار است خندة فعلي را به عصر طلايي يا ديد آرماني حد مطلوب اجتماعي ترجيح دهد. به علاوه، تأكيد ديزرائلي بر خرسندي اجتماعي نه فقط خودخواهي بود، امّا او شعف ناخوشايندي را در آن ايجاد مي كرد، آن روشش براي گفتن اين موضوع بود كه سرگرمي شديد در اينجا و اكنون يك نتيجة اجتماعي بود.
در سن پيري اش هرگز از رفتن به مهماني ها دست نكشيد. زمانيكه سلامت اش در اواخر 1880 و اوايل 1881 تحليل رفت، ملكه ويكتوريا به او هشدار داد زياد بيرون نرود. او نصيحت ملكه را ناديده گرفت. هرچند، او به انفصال طعنه آميزش ادامه داد. زمانيكه شراب شامپاني وارد يك مهماني نهار به طور بد سازماندهي شده شد در جائيكه ظرف قبلي سرد شده بود، او گفت: «خدايا براي اين چيز گرم متشكرم». او يك روح هم سرشت در ليدي والدگراورا تشخيص داد.
ميزبان انجمن، دختر خوانندة اپرا، چهار بار ازدواج كرد، با يكي از شوهرانش در زندان زندگي كرد و از طريق همسرش كه قبل از او مرد، بسيار ثروتمند شد. ديزرائلي در خاطره گويي هايش به طور تأييدآميزانه اي از او نقل قول كرد زمانيكه او به مادام دروزچيلد مي گفت: من يك يهودي واقعي هستم؛ من عاشق فضولي و مرغابي ها هستم.
...


مبلغ قابل پرداخت 27,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 65

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما